  • 1. Data: 2017-10-24 19:25:45
    Temat: latarka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka tam latareczka
    https://www.youtube.com/watch?v=LStmsIyGldA

    Liczba robi wrazenie, ale dioda jakas malutka.

    Tylko kwestia duzego reflektora i dobrego skupienia ?

    J.

  • 2. Data: 2017-10-24 20:27:37
    Temat: Re: latarka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 19:25, J.F. pisze:
    > Taka tam latareczka
    > https://www.youtube.com/watch?v=LStmsIyGldA
    >
    > Liczba robi wrazenie, ale dioda jakas malutka.
    >
    > Tylko kwestia duzego reflektora i dobrego skupienia ?
    Ciekawe czy jest odrzut podczas włączania? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2017-10-24 23:58:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Taka tam latareczka
    > https://www.youtube.com/watch?v=LStmsIyGldA
    >
    > Liczba robi wrazenie, ale dioda jakas malutka.
    >
    > Tylko kwestia duzego reflektora i dobrego skupienia ?

    Już w Lidlu można kupić taką co w instrukcji piszą "nie włączać w
    pomieszczeniu". Jest na trzy baterie R14.

    W ASDA są takie na cztery baterie R14.

    żadnych g. koszyczków

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2017-10-25 03:44:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jak miałem 10 lat, to moim marzeniem była latarka na płaską bateryjkę,
    która miała 2 suwaki i można było zrobić czerwone i zielone światło.
    To była kuśwa technologia a nie te jakieś ledy-sredy !

  • 5. Data: 2017-10-25 09:08:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 października 2017 03:44:14 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > Jak miałem 10 lat, to moim marzeniem była latarka na płaską bateryjkę,
    > która miała 2 suwaki i można było zrobić czerwone i zielone światło.
    > To była kuśwa technologia a nie te jakieś ledy-sredy !

    Mam kilka takich w przydasiach. Z wojskowych wyprzedaży AMW kumpel kiedyś kilkaset
    szt nieużywanych takich kupił i kilka mi dał.

  • 6. Data: 2017-10-25 10:14:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-10-25 03:44, sundayman wrote:
    > Jak miałem 10 lat, to moim marzeniem była latarka na płaską bateryjkę,
    > która miała 2 suwaki i można było zrobić czerwone i zielone światło.
    > To była kuśwa technologia a nie te jakieś ledy-sredy !

    Tylko różnie bywało z dostepnością baterii płaskich (środków do baterejki").

    Włodek

  • 7. Data: 2017-10-25 10:16:21
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.10.2017 o 09:08, Kris pisze:

    > Mam kilka takich w przydasiach. Z wojskowych wyprzedaży AMW kumpel kiedyś kilkaset
    szt nieużywanych takich kupił i kilka mi dał.

    przerób na ledy i zapomnij o wymianie baterii.

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-10-25 10:27:40
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tylko różnie bywało z dostepnością baterii płaskich (środków do
    > baterejki").

    Centra tekturowa płaska z ogniwami zalewanymi z wierzchu smołą była zawsze

  • 9. Data: 2017-10-25 11:23:32
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 10:27, zhbick pisze:

    > Centra tekturowa płaska z ogniwami zalewanymi z wierzchu smołą była zawsze

    Dokładnie.

  • 10. Data: 2017-10-25 12:03:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >Jak miałem 10 lat, to moim marzeniem była latarka na płaską
    >bateryjkę, która miała 2 suwaki i można było zrobić czerwone i
    >zielone światło.
    >To była kuśwa technologia a nie te jakieś ledy-sredy !

    Jak ja mialem ~14 lat, to mi sie marzyla dobra latarka, a nie taka
    plaska, bo ona do d* swiecila.

    I tak mi zostalo na dlugie lata ... w koncu sie doczekalem dobrych
    latarek, ale teraz to mi niezbyt potrzebna, ech starosc :-(

    J.