  • 1. Data: 2017-10-24 14:10:38
    Temat: OT zaciskarka do konektorow, pralnia pieniędzy?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Kleszcze do zaciskania konektorów w cenie niekonkurencyjnej
    co ciekawe 2 sprzedane.
    http://allegro.pl/zaciskarka-konektorow-bez-izolacji
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2017-10-24 14:20:36
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 24.10.2017 o 14:10, Janusz pisze:
    > Kleszcze do zaciskania konektorów w cenie niekonkurencyjnej
    > co ciekawe 2 sprzedane.
    > http://allegro.pl/zaciskarka-konektorow-bez-izolacji
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    Prędzej pomyłka z przecinkiem 99,90zł ;-)

    Grzegorz

  • 3. Data: 2017-10-24 14:50:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    >Prędzej pomyłka z przecinkiem 99,90zł ;-)

    Niekoniecznie - jak to pare razy pisano - jak towar wyjdzie, to wielu
    zamiast skasowac "aukcje" po prostu podnosi cene.

    I nie wiem o co chodzi - oplaty Allegro za ponowne wystawienie, czy
    marketingowo lepiej wyglada, czy liczba kupujacych towar przyciaga ...
    a moze "popularnosc" rosnie jak kolejna dostawa przyjdzie ...

    J.

  • 4. Data: 2017-10-24 15:10:28
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 24/10/2017 13:10, Janusz wrote:
    > Kleszcze do zaciskania konektorów w cenie niekonkurencyjnej
    > co ciekawe 2 sprzedane.
    > http://allegro.pl/zaciskarka-konektorow-bez-izolacji
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    kto bogatemu zabroni kupować?

    c.

  • 5. Data: 2017-10-24 16:02:01
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 15:10, Cezar pisze:
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    W TME jest kilka rodzajów zaciskarek w tej cenie, a nawet są dwukrotnie
    droższe.
    MiSter

  • 6. Data: 2017-10-24 17:28:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 14:20, Grzegorz Kurczyk pisze:
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    > Prędzej pomyłka z przecinkiem 99,90zł ;-)

    Raczej 9,99 :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-10-24 17:30:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    > kto bogatemu zabroni kupować?
    I od kosztów odpisać :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-10-24 18:48:12
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kleszcze do zaciskania konektorów w cenie niekonkurencyjnej
    > co ciekawe 2 sprzedane.
    > http://allegro.pl/zaciskarka-konektorow-bez-izolacji
    -0-35-5-5mm-202b-i6359295628.html

    Śmierdzące... Tym bardziej, że siostrzana zaciskarka (ta jest 202B, a tamta
    202A) u tego samego sprzedawcy, kosztuje już 28.87 PLN.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 9. Data: 2017-10-25 10:57:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 14:10:39 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Kleszcze do zaciskania konektorów w cenie niekonkurencyjnej
    > co ciekawe 2 sprzedane.

    Były pewnie po 9zł czy ile tam normalnie kosztują, 2 osoby kupiły, sprzedający
    podniósł cenę żeby aukcji nie zamykać i czeka na dostawę towaru

  • 10. Data: 2017-10-25 15:23:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 10:57, Kris pisze:

    > Były pewnie po 9zł czy ile tam normalnie kosztują, 2 osoby kupiły, sprzedający
    podniósł cenę żeby aukcji nie zamykać i czeka na dostawę towaru

    A to teraz tak można manipulować dowolnie z ceną w trwającej aukcji?

    --
    Pozdr
    Janusz