  • 1. Data: 2012-04-09 20:59:48
    Temat: łatanie opony zestawem naprawczym
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    Czy po załataniu opony samochodowej, po najechaniu wkręta do płyt
    gipsowych zestawem z linku można tak jeździć do końca życia opony do 140
    km/h czy jest to proszenie się o kłopoty?
    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kol-kola-opony-na
    boje-co2-i2243895635.html

  • 2. Data: 2012-04-09 21:35:48
    Temat: Re: łatanie opony zestawem naprawczym
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Kwi, 20:59, ojciec <e...@p...pl> wrote:
    > Czy po załataniu opony samochodowej, po najechaniu wkręta do płyt
    > gipsowych zestawem z linku można tak jeździć do końca życia opony do 140
> [...]

    Są ludzie którzy czymś takim gumy w motórach kleją i jeżdżą, myślę że
    samochodem jest 10x bezpieczniej po takiej zabawie :>

    L.

  • 3. Data: 2012-04-09 22:39:24
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-04-09 20:59, ojciec wrote:
> [...]
    > gipsowych zestawem z linku można tak jeździć do końca życia opony do 140
    > km/h czy jest to proszenie się o kłopoty?

    Przepraszam, że tak głupio zapytam - a jak tym się naprawia? W sensie co
    tam zalepia dziurę?

    Piotr

  • 4. Data: 2012-04-10 00:37:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/09/2012 08:59 PM, ojciec wrote:
> [...]
    > gipsowych zestawem z linku można tak jeździć do końca życia opony do 140
    > km/h czy jest to proszenie się o kłopoty?

    To co wkleiłeś to tylko naboje CO2 do pompowania po naprawie.

    http://allegro.pl/zestaw-do-naprawy-opon-zrob-to-sam
    -castex-fv-i2254149403.html

    To Ci trzeba. Wyciągasz wkręta, rozwiercasz rozwiertakiem z zestawu, na
    szydełko naciągasz ten sznurek, obsmarowujesz to klejem, wkladasz w
    dziure az schowaja sie dwa konce sznura, wyciagasz, obcinasz to co
    wystaje zostawiajac ~0,5cm wystajacego, pompujesz i jedziesz.

    Mam w motocyklu, używałem już, ze 2 razy i 2 razy u znajomych bez
    większego problemu. Po naprawie w moto byłem sceptyczny, ale jakoś
    zapomniałem, że mam łataną oponę i jeździłem tak jak na niełatanej i
    żyję a opona zakończyła swój żywot gdy wyszły z niej druty.

    Fajna sprawa, dużo pewniejsze no i działające w porównaniu do pianek w
    sprayach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-04-10 21:57:20
    Od: kkk <m...@g...com>

> [...]
    > Czy po załataniu opony samochodowej, po najechaniu wkręta do płyt
    > gipsowych zestawem z linku można tak jeździć do końca życia opony do 140

    Czemu nie zamierzasz zestawów naprawczych używać do tego do czego są
    stworzone - czyli do naprawy doraźnej? Zresztą gazem opony nie
    naprawisz :)
    ~30zł na profesjonalną naprawę w warsztacie to dla Ciebie naprawdę
    zbyt wiele? - no ale: kto głupiemu zabroni....

  • 6. Data: 2012-04-11 10:46:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/04/2012 20:57, kkk wrote:
> [...]
    > ~30zł na profesjonalną naprawę w warsztacie to dla Ciebie naprawdę
    > zbyt wiele? - no ale: kto głupiemu zabroni....

    Oby ktoś zabronił, bo kiedy mu ta opona wystrzeli przy 140km/h, nie
    chciałbyś być na pasie obok.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-04-11 11:00:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 10:46 AM, kamil wrote:

    > Oby ktoś zabronił, bo kiedy mu ta opona wystrzeli przy 140km/h, nie
    > chciałbyś być na pasie obok.

    Tak, opona strzeli od kołka. A pan Henio w wulkanizacji to jakąś straszną
    magię odprawia nad oponą po gwoździku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-04-11 11:21:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 10:00, AZ wrote:

    > Tak, opona strzeli od kołka. A pan Henio w wulkanizacji to jakąś straszną
    > magię odprawia nad oponą po gwoździku.

    Jak osioł tak opony naprawia, to strach pomyśleć co tam jeszcze ma
    powbijane i z której strony druty wystają.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-04-11 11:27:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 11:21 AM, kamil wrote:

    > Jak osioł tak opony naprawia, to strach pomyśleć co tam jeszcze ma
    > powbijane i z której strony druty wystają.

    Ale jak naprawia? Wulkanizatorzy też tak naprawiają bo nie chce im się
    zdejmować opony, żeby założyć kołka ze stopką od spodu. Sam używam
    takiego zestawu, tylko jak ze wszystkim tego typu, trzeba mieć minimum
    zdolności manualnych i używać mózgu. Ale fakt, w świecie lemingów
    powinni tego zakazać żeby ktoś sobie krzywdy nie zrobił i komuś innemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-11 13:43:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 10:27, AZ wrote:

> [...]
    > zdolności manualnych i używać mózgu. Ale fakt, w świecie lemingów
    > powinni tego zakazać żeby ktoś sobie krzywdy nie zrobił i komuś innemu.

    Napisz koniecznie, który wulkanizator naprawia opony popierdółką w
    sprayu z tesco.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil