    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?
    Date: Fri, 08 Oct 2010 22:51:44 +0200

    Dnia 2010-10-08 21:38, Użytkownik Alias Awatar napisał:

    > Wiekszość normalnych uzytkowników trzyma rece a w zasadzie reke nad
    > gładzikem a nie nad klawiaturą.

    Jesteś w błędzie, sporym i przy okazji udowadniasz że laptopa
    to widujesz w gazetach czy telewizji.
    Rękę nad gładzikiem trzyma ktoś kto uczy się dopiero
    obsługi komputera. Ktoś kto się już nauczył opiera
    nadgarstki o obudowę z obu stron gładzika pod klawiszami
    literowymi. Wyjątek to pracownicy księgowości i podobni
    którzy prawą łapką obklepują nagminnie klawiaturę cyfrową.
    Ale to nie znaczy że lewą muszą trzymać w miejscu gdzie
    jest gładzik.

    > Owszem sięgam tyle ze jest to nie wygodne.
    > I by temu zaradzic sporo osob podczepia myszke do laptopa.

    Korzystanie z gładzika w porównaniu z myszką jest mocno
    niewygodne i jeśli jest to tylko możliwe (pracujemy na stole
    a nie na kolanach) podpina się myszkę.
    Używanie lub nie myszy nie ma specjalnego wpływu na umieszczenie
    gładzika.