  • 21. Data: 2011-06-19 04:32:42
    Temat: Re: laptop za 500zl
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    > 100zl/1h. Czy to malo?

    To zależy od ilości takich płaco-godzin w miesiącu ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2011-06-19 07:16:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 19 Jun 2011 06:32:42 +0200, januszek napisał(a):

    > Jacek napisa?(a):

    > To zależy od ilości takich płaco-godzin w miesiącu ;P
    >
    > j.

    Bez sensu jest Twoja wypowiedz.

  • 23. Data: 2011-06-19 07:52:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    [...]

    > Bez sensu jest Twoja wypowiedz.

    Jeśli potrafisz to uzasadij brak sensu, o którym piszesz?

    j.

  • 24. Data: 2011-06-19 10:12:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 19 Jun 2011 09:52:21 +0200, januszek napisał(a):

    > Jacek napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli potrafisz to uzasadij brak sensu, o którym piszesz?
    >
    > j.
    cytuje Ciebie:
    "To zależy od ilości takich płaco-godzin w miesiącu ;P"

    Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
    naprawianych sztuk.

  • 25. Data: 2011-06-19 12:37:30
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ho ho ho" <c...@g...pl> wrote in message
    > Zgadzam sie ale mialem pecha i 3 sztuki T40 poszly w pol roku ;-(
    cóż to był akurat ten padliwy model którego już prawie nie uświadczysz a za te
    500zł spokojnie jakiegoś T43 da sie dostać tak czy inaczej

    Pzdr
    Piotrek

  • 26. Data: 2011-06-19 15:13:10
    Temat: Odp: laptop za 500zl
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    net...
    > cytuje Ciebie:
    > "To zależy od ilości takich płaco-godzin w miesiącu ;P"
    > Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
    > naprawianych sztuk.

    no to zasadniczy blad
    bo jak cos spieprzysz to doplacasz do interesu, a zeby naprawic musisz
    wylozyc wlasna kase zamiast mniej zarobic rozkladajac ryzyko na
    wieksza ilosc... niedzielnemu naprawiaczowi jeden nowy spieprzony
    laptop pewnie nigdy sie nie zwroci

    druga sprawa to to ze przy kilku tygodniowo czlowiek wyrabia sobie
    pomagajace w pracy dobre nawyki o ktore trudno przy kilku na rok

    wiec jezeli mialbym robic jednego na miesiac za 50 to bedzie to
    bardzo malo, natomiast w przypadku 5 dziennie jest to stawka calkiem fajna

  • 27. Data: 2011-06-19 20:04:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    [...]

    > Cena naprawy (wyczyszczenia ukladu chlodzenia-50zl) nie zalezy od ilosci
    > naprawianych sztuk.

    Gdyby ktoś naprawiał 1 taką sztukę w miesiącu to szybko umarł by z
    głodu. Nie zgadzasz się z powyższym?

    j.

  • 28. Data: 2011-06-19 20:11:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    On 19-06-2011 22:04, januszek napisał/a:
    > Jacek napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Gdyby ktoś naprawiał 1 taką sztukę w miesiącu to szybko umarł by z
    > głodu. Nie zgadzasz się z powyższym?

    A gdzie logika w tym co napisałeś?
    Jeśli by tylko tym się zajmował, to może tak, ale to jest na pewno jedna
    z wielu rzeczy, które wykonuje.

    --
    Cz.

  • 29. Data: 2011-06-19 20:12:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

  • 30. Data: 2011-06-19 20:22:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Czarek napisa?(a):

    > A gdzie logika w tym co napisałeś?

    Napisałem, że wynagrodzenie 100 zł/h zależy od ilości takich godzin w
    miesiącu. Uważasz, że to nielogiczne?

    > Jeśli by tylko tym się zajmował, to może tak, ale to jest na pewno jedna
    > z wielu rzeczy, które wykonuje.

    Przecież nie wiemy czym się zajmuje ani z czego się utrzymuje.

    j.