  • 11. Data: 2011-06-18 13:56:53
    Temat: Re: laptop za 500zl
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 13:43:40 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Postawiles sobie cos za punkt honoru? Ok, sa rozbieralne, ale koszt naprawy
    > przewyzsza wartosc sprzetu.

    Dziwne... Ja za wyczyszczenie biore 50zl.

  • 12. Data: 2011-06-18 14:34:34
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-18 15:56, Jacek pisze:
    > Dnia Sat, 18 Jun 2011 13:43:40 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Dziwne... Ja za wyczyszczenie biore 50zl.

    Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

  • 13. Data: 2011-06-18 14:35:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-18 13:07, X-Man pisze:
    > "ho ho ho" <c...@g...pl> wrote in message
    >
    > w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich zaczynajac od T23
    > i przez T43 i T60 obecnie i z żadnym problemów nie było i nie słyszałem
    > jeszcze zeby ktoś miał potrzebę reballingu w ThinkPadzie a przynajmniej
    > jest to na tyle mało spotykane, że nie obiło mi się o uszy w
    > przeciwieństwie do wspomnianych juz Pavilionów DV i podobnych...
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

  • 14. Data: 2011-06-18 16:38:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nex@pl napisa?(a):

    > Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

    Wyjaśnij proszę co masz na myśli pisząc "rozebranie płyty głównej"?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 15. Data: 2011-06-18 16:39:59
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    > Seria T4x, seria T60 chyba nie ma tych problemów.

    z tego co wiem to T40/T41 rzeczywiscie miały jakąś przypadłość jeśli chodzi o
    grafikę ale T42 i T43 oraz późniejsze modele to pierwsze słyszę tak że nei
    generalizujmy ThinkPady nie są idealne ale to naprawdę świetne, wytrzymałe i
    bezawaryjne sprzęty.

    Pzdr
    Piotrek

  • 16. Data: 2011-06-18 16:54:23
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Nex@pl napisa?(a):
    > Wyjaśnij proszę co masz na myśli pisząc "rozebranie płyty głównej"?

    No właśnie też nie spotkałem jeszcze lapa, który potrzebuje wyjęcia mobo do
    czyszczenia radiatorów.
    Albo duża klapa do zciągnięcia, albo rozbieranie klawiatury/palmrest.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2011-06-18 17:29:55
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ja znam, Sa to min. hp/compaq od czasow dv6000/dv6000, v6000, dell seria
    studio chyba od 1545, afair nowsze acery. Nie moge podac wiecej gdyz nie
    pracuje ze sprzetem i rzadko widze nowe modele.

    --
    Pozdr

  • 18. Data: 2011-06-18 18:04:53
    Temat: Odp: laptop za 500zl
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie też nie spotkałem jeszcze lapa, który potrzebuje wyjęcia mobo do
    > czyszczenia radiatorów.
    > Albo duża klapa do zciągnięcia, albo rozbieranie klawiatury/palmrest.

    fujitsu i acery tak miewaja o ile pamietam, vaio chyba tez
    w kazdym razie juz ladnych kilka musialem rozebrac kompletnie zeby dostac sie
    do czegos co rownie dobrze mozna dac za klapka na dwie srubki

  • 19. Data: 2011-06-18 20:13:34
    Od: ho ho ho <c...@g...pl>

> [...]
    > tak że nei generalizujmy ThinkPady nie są idealne ale to naprawdę
    > świetne, wytrzymałe i bezawaryjne sprzęty.

    Zgadzam sie ale mialem pecha i 3 sztuki T40 poszly w pol roku ;-(
    Delle nie chca mi sie popsuc ;-)

    pozdro

  • 20. Data: 2011-06-19 04:00:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 16:34:34 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Z rozebraniem płyty głównej i jej wyjęciem?

    Oczywiscie. Taka operacja zajmuje nie cale pol godziny, wiec dajae nam to
    100zl/1h. Czy to malo?