  • 1. Data: 2011-06-17 12:09:24
    Temat: laptop za 500zl
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł. Laptop
    powinien mieć możliwość włożenia przynajmniej 2GB RAM, posiadać WiFi,
    ekran min. 15 cali. Główne zastosowania są typowo biurowe więc nie jest
    potrzebna super grafika, ale np 2 rdzenie w procesorze są wskazane.
    Allegro przejrzałem, jest tego sporo, ale może macie jakieś konkretne
    typy (jakieś poleasingowe czy coś)
    Marx

  • 2. Data: 2011-06-17 14:26:13
    Temat: Re: laptop za 500zl
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wystrzegaj sie wiadomych marek, szczegolnie serii z chipem Nvidii. Dobrze
    jest sprawdzic, czy laptop ma dojscie do radiatora (w celu wyczyszczenia).
    Nie wiedziec czemu, laptopy z nierozbieralnym chlodzeniem zyja krocej i
    bardziej im szumia wiatraki.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-06-17 16:14:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:26:13 +0100, G Nowak napisał(a):

> [...]
    > Nie wiedziec czemu, laptopy z nierozbieralnym chlodzeniem zyja krocej i

    Podaj prosze choc jeden model laptopa, ktory ma, jak to okresliles,
    'nierozrbieralne chlodzenie'...

  • 4. Data: 2011-06-17 16:55:13
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Marx wrote in <news:imsrc8-k4t.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl>
    > Potrzebuje zakupić używany laptop i dysponuje budżetem 500zł.

    Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2011-06-17 17:15:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-17 18:14, Jacek pisze:

    > Podaj prosze choc jeden model laptopa, ktory ma, jak to okresliles,
    > 'nierozrbieralne chlodzenie'...

    Toshiba, nie nierozbieralne, a nie dostępne przez klapkę :)

  • 6. Data: 2011-06-18 01:03:00
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Wiekszosc nowych nie jest rozbieralna od dolu. W takim wypadku do wyjecia
    radiatora trzaba uprzednio usunac klawiature, dysk, naped optyczny, panel z
    guzikami, wyswietlacz, gorna czesc obudowy (razem z touchpadem i innymi
    podlaczeniami), karte rozszerzen, wzmocnienie pod klawiatura, plyte glowna.
    Nie kazdemu sie chce siadac na tak dlugo do laptopa wartego 80 funtow.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-06-18 03:08:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 02:03:00 +0100, G Nowak napisał(a):

> [...]
    > Nie kazdemu sie chce siadac na tak dlugo do laptopa wartego 80 funtow.

    To trzeba bylo napisac, ze sa modele, w ktorych nie ma mozliwosci
    wyczyszczenia chlodzenia poprzez odkrecenie zaslepki, a nie ze sa
    nierozbieralne.

  • 8. Data: 2011-06-18 09:35:22
    Od: ho ho ho <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-17 18:55, astro pisze:

    > Szukaj laptopow serii biznesowej (IBM ThinkPad T**, Dell Latitude D***).

    Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.
    pozdro

  • 9. Data: 2011-06-18 11:07:52
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ho ho ho" <c...@g...pl> wrote in message
    > Dell i owszem ale ThinkPad niekoniecznie. Hint: reballing.

    w ThinkPadach ? których bo od 6 lat jadę tylko na nich zaczynajac od T23 i przez
    T43 i T60 obecnie i z żadnym problemów nie było i nie słyszałem jeszcze zeby
    ktoś miał potrzebę reballingu w ThinkPadzie a przynajmniej jest to na tyle mało
    spotykane, że nie obiło mi się o uszy w przeciwieństwie do wspomnianych juz
    Pavilionów DV i podobnych...

    Pzdr
    Piotrek

  • 10. Data: 2011-06-18 12:43:40
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Postawiles sobie cos za punkt honoru? Ok, sa rozbieralne, ale koszt naprawy
    przewyzsza wartosc sprzetu.