  • Data: 2009-02-09 18:02:05
    Temat: Re: laptop na lata
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > przy proponowanym przez pytajacego zalozeniu to zaden argument (komp na
    > lata)
    > bo sie wybiera inny dysk, i dokupuje do kompa 3 czy 4 letnia dellowska
    > gwarancje 24h next business day i masz w d... to czy dysk ci padnie czy
    > nie,

    a ja jednak wolal bym kupic cos innego o czym nie slychac ze pada non stop
    :)
    i nie placic wiecej za gwarancje i nie martwic sie ze dysk mi padnie, bo w
    tym wypadku gwarancja NBD jest tylko marnym pocieszeniem do calosciowego
    problemu jakim jest marny sprzet.

    jesli wiadomo ze jakas firma wypscila bubla w ktorym sie cos sypie to sie od
    takiego produktu ucieka a nie doplaca tej firmie jeszcze do kilkuletniej
    gwarancji.....

    --
    pzdr
    piotrek