eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylampka świeci - problem z poduchąRe: lampka świeci - problem z poduchą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: lampka świeci - problem z poduchą
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <p1gn3s$lmt$1@dont-email.me>
    <5a4200e3$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2b2qg$pgu$1@dont-email.me> <5a4b6a17$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2gb68$4u4$2@dont-email.me> <5a4ca016$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <p2ifdl$91o$1@dont-email.me>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 6 Jan 2018 12:31:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p2ifdl$91o$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 180105-2, 2018-01-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 49
    Message-ID: <5a50b370$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.147.234
    X-Trace: 1515238256 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 188.33.147.234:2419
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3863
    X-Received-Body-CRC: 4243341955
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621674
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-03 o 12:39, Pszemol pisze:
    >
    > Na razie po skasowaniu tej lampki od poduszek system nie alarmuje o
    > błędzie.
    > Pozostaje zgaszona. Jak się lampka uaktywni z powrotem to będę się
    > tematem zajmował.

    Czyli wielce prawdopodobne że chodzi właśnie o styki, gdyby sprawa
    dotyczyła samego czujnika to nie dałoby się skasować świecącej lampki.
    Tak jak już pisałem - przyczyną świecenia sygnalizatora często bywają
    łącza kabli znajdujące się pod fotelami. Tak miał brat w Passacie, teraz
    ja tak miałem w Rezzo. Piszę że miałem bo zleciłem auto elektrykowi
    zlutowanie luzujących się złączek, tak że ta usterka już nie występuje.

    >
    >>>> A w Polsce
    >>>> Centralnej późna jesień albo wczesna wiosna. Prawdę pisząc to nie
    >>>> pamiętam abym kiedykolwiek w styczniu mógł się jeszcze cieszyć zielenią
    >>>> trawnika przed domem.
    >>> No dziś było u mnie jeszcze zimniej, na ekranie Passata -22C i niestety
    >>> przy wielu nieudanych próbach odpalenia silnika rano zabrakło energii w
    >>> akumulatorze na długie i nierówne kręcenie jakiego wymagał ewidentnie w
    >>> złym stanie technicznym silnk.
    >>> Skończyło się na odpaleniu mojej stojącej na szczęście obok Acura i
    >>> podłączenia obu aku kablami - długie, długie kręcenie z pojedynczymi
    >>> zapłonami co jakiś czas w końcu na tyle chyba ogrzało silnik że w końcu
    >>> zaczął się sam obracać...
    >>>
    >> No nie ulega wątpliwości że coś jest nie tak. Może akumulator? To że i
    >> na prądzie Hondy źle odpalał nie musi o czymś świadczyć, w wcześniejszej
    >> próbie mogły zostać zalane świece.
    > Może masz rację. To auto stało pod chmurką, nieużywane dwa lata, potem
    > zostało podładowane lekko i odpalone z wielkim trudem i stało nieużywane
    > następny rok i pół. Razem ponad trzy lata. Aku mimo tak długiego stania bez
    > ładunku wydawał się w porządku i kręci pięknie silnikiem, więc nie kupiłem
    > nowego - autko odpala ładnie nawet w -16C. Dopiero wczoraj rano pojawiły
    > się pierwszy raz (od maja gdy go kupiłem) problemy z odpaleniem przy -22C.
    > Dziś jest tylko -10C, mam nadzieję że odpali bez problemów... zobaczymy już
    > niedługo :-)
    >
    >

    Aku bardzo często wydaje się być wporzo, ale do rozruchu auta musi być
    odpowiedni prąd. Samo dobre kręcenie rozrusznika to jeszcze nie
    wszystko. Np, w Polonezie/Fiat125 często można było zaobserwować
    zjawisko polegające na tym że rozrusznik kręci jak głupi a silnik
    załapuje dopiero w ostatnim momencie, w chwili wycofywania kluczyka z
    pozycji start. Wymiana aku na nowy i już takie zjawisko nie występuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: