  • 1. Data: 2009-07-16 08:05:30
    Temat: lampa/statyw do k200d
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam, czy lampa oraz statyw z ponizszych linkow to dobry wybor do
    zastosowan czysto amatorskich? Chyba, ze mozecie polecic cos innego w
    podobnej cenie do k200d.
    http://www.allegro.pl/item665265513_exakta_do_pentax
    _k20_k20d_k10_k10d_k200_k200d_pttl.html
    - lampa
    http://www.allegro.pl/item672977741_prof_statyw_178c
    m_do_pentax_k_m_k200d_k110d_k10d.html
    - statyw
    pozdrawiam
    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2009-07-16 08:33:36
    Temat: Re: lampa/statyw do k200d
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Witam, czy lampa oraz statyw z ponizszych linkow to dobry wybor
    > do zastosowan czysto amatorskich?

    > http://www.allegro.pl/item665265513l.html - lampa

    To jest klon Tumax'a 386. Poszukaj sobie o nim opinii.
    Raczej nie znajdziesz wielu zachwytow.

    Jesli musisz miec P-TTL, to dozbieraj do Metza jakiegos.
    Nie bedzie duzej roznicy w cenie.

    Jesli P-TTL nie jest Ci niezbedny do zycia, to poszukaj
    sobie jakiejs lampy z wlasna automatyka i niskim napiecieciem
    na stopce z drugiej reki.

    Zmiescisz sie w 100,-

    > http://www.allegro.pl/item672977741.html - statyw

    O mamusiu... Statyw dedykowany do Pentaksa! LOL :)
    Badziewie jak kazdy inny w tym przedziale cenowym.

    Mozna uzywac, czemu nie. Ale po pierwsze zadna to radosc,
    a po drugie strach troche sie od niego oddalic, zeby go wiatr nie
    przetracil.... Wiem co mowie, mam podobny ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-07-16 08:57:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gabriel'Varius' napisał(a):

> [...]
    > podobnej cenie do k200d.
    > ...exakta_do_pentax_k20_k20d_k10_k10d_k200_k200d_ptt

    To jest klon klona ;) czyli kaszana. Do celów amatorskich, żeby
    sobie popykać z lampą to upoluj Minolte Program 2800 za ok 10 zl
    ktora (jak osobiscie sprawdzilem) z K200d dziala (oczywiscie w trybie
    manulanym) i/lub/albo jakiegos starego Soligora z obracanym palnikiem
    (bedzie tez manual na czasie nie mniejszym niz czas synchronizacji
    w pentaxie czyli 1/180) ale mozesz trafic na taka ze wspomaganiem
    ostrosci, za ok 60-100 zł) a jak Ci sie spodoba focenie z lampa to
    potem uzbieraj na systemowa AF 540 FGZ :)

    > ...prof_statyw_178cm_do_pentax_k_m_k200d_k110d_k10d.
    html
    > - statyw

    To raczej zabawka a nie statyw ;) możesz do tego przypiąc kompakta
    wielkosci karty kredytowej ;P wiec moim zdaniem lepiej zainwestowac w
    woreczek z grochem niz taki statyw ale - jesli chcesz eksperymentowac
    to kup najtansza Hame za 30-40 zl i jak Ci sie spodoba robienie zdjec
    ze statywu to polecam Slik Pro 330 DX a hama sie przyda jako statyw na
    lampe ;P

    j.

  • 4. Data: 2009-07-16 09:47:49
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > to kup najtansza Hame za 30-40 zl i jak Ci sie spodoba robienie zdjec
    > ze statywu to polecam Slik Pro 330 DX a hama sie przyda jako statyw na
    Dzieki za rady. Poczytam i poszukam w/w produktow
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2009-07-16 10:55:12
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:h3mmrs$2n9b$1@omega.artcom.pl...
> [...]
    > podobnej cenie do k200d.
    > http://www.allegro.pl/item665265513_exakta_do_pentax
    _k20_k20d_k10_k10d_k200_k200d_pttl.html -
    ***
    http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=8399

    http://pentax.org.pl/viewforum.php?f=31

    poprzeglądaj forum Pentaksa, tam Ci doradzą najlepiej

    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-07-16 16:11:38
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

> [...]

    > Witam, czy lampa oraz statyw z ponizszych linkow to dobry wybor do
    > zastosowan czysto amatorskich? Chyba, ze mozecie polecic cos innego w

    Nie wiem jak ta lampa (aczkolwiek Exakta to od paru lat tylko marka handlowa
    pod którą spzredawane są różne, najczęściej tandetne chińskie wyroby) ale w
    dziedzinie 'profesjonalizmu' tego statywu proponuję p.ójść jeszcze głębiej -
    http://www.allegro.pl/item686671992_profesjonalny_mi
    ni_statyw_fotograficzny_22cm.html -
    masz 'PROFESJONALNY MINI STATYW FOTOGRAFICZNY' z ceną 'kup teraz' 2zł
    99gr...

    A tak na poważnie - ten statyw to tanie badziewie z plastikową głowicą nie
    zapewniajace wystarczającej sztywności aby pewnie trzymać lustrzankę. Lepszy
    niż żaden, ale dobrym statywem bym go nie nazwał. Niestety w tej cenie
    dobrego statywu nie kupisz - więc masz do wyboru albo męczyć się z takim
    klnąć na jednak często poruszone zdjęcia (szczególnie z dłuższą ogniskową
    lub gdy wiatr wieje) albo dołożyć np. do Velbona serii Sherpa (to chyba
    najtańsze statywy które można zacząć polecać).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)