  • Data: 2011-10-16 12:24:06
    Temat: Re: lambda i clojures
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Chamera <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dodam może jeszcze, że w tym przykładzie możemy zrobić
    > coś takiego:
    >
    > CL-USER> (setf (symbol-function 'następny) (first *licz*))
    > #<COMPILED-LEXICAL-CLOSURE #xC83E976>
    >
    > CL-USER> (setf (symbol-function 'poprzedni) (second *licz*))
    > #<COMPILED-LEXICAL-CLOSURE #xC83E94E>
    >
    > CL-USER> (następny)
    > 1
    > CL-USER> (funcall (first *licz*))
    > 2
    > CL-USER> (następny)
    > 3
    > CL-USER> (funcall (first *licz*))
    > 4

> [...]

    nadal nie rozumiem tego cholerstwa, cos takirgo jak
    z tym licznikiem mozna zrobic na statycznych zmiennych
    wewnatrz funkcji, nie wiem jaka jest roznica miedzy tym
    co moznazrobic na tych zm statycznych a tym czego nie mozna
    zrobic i potrzebne sa te closures i wogole do czego
    moze sie to przydac - te przyklady jakie widza w wiki sa jakos
    totalnie dziwne