  • Data: 2011-10-16 20:19:19
    Temat: Re: lambda i clojures
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/10/2011 13:24, f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > nadal nie rozumiem tego cholerstwa, cos takirgo jak
    > z tym licznikiem mozna zrobic na statycznych zmiennych
    > wewnatrz funkcji, nie wiem jaka jest roznica miedzy tym
    > co moznazrobic na tych zm statycznych a tym czego nie mozna
    > zrobic i potrzebne sa te closures i wogole do czego

    różnica jest taka że licznik statyczny jest zainicjowany raz i już,
    czyli może "pochwycić" tylko jeden kontekst. Closure pochwyci nowy
    kontekst za każdym razem gdy jest utworzone, ale zachowa go przy każdym
    wykonaniu. To jest tak jakbyś sobie doczepił do wskaźnika na funkcję
    wskaźnik na stos (jaki był w momencie utworzenia tego wskaźnika).

    B.