  • Data: 2010-02-28 11:46:31
    Temat: Re: ładowarka z Lidla
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmdj0n$enu$1@news.onet.pl...

    > One bywają w przecenach. Szczerze mówiąc jedynym powodem dla którego się
    > kiedyś interesowałem tym czymś była możliwość ładowania stada akumulatorów
    > na raz, co przy dzieciach i zabawkach zasilanych akumulatorami jest
    > wygodne. Koniec końców zanabyłem znacznie droższą BC700 tylko na 4 sloty.
    > Ogólnie elektronika z Lidla jest nijaka, np. wagi lubią zjadać baterie
    > ekspresem.

    ...ale ta waga wymieniona na drugą sztukę baterii przez rok nie zjadła i
    działa dalej.
    Kupiłem wagę i tak faktycznie miałem, 3 tygodnie i po bateri. Ale reklamacja
    i dostałem nową. Jakby nie było dostałbym zwrot kasy (jak to było z
    nawigacją z Biedronki). Przynajmniej markety nie robią problemów jak
    'zwyczajne' sklepy (miałem jazdę z akumulatorem Centra Futura, oskarżył mnie
    sprzedawca że zepsułem akumulator, stwierdził opad masy w 3 tygodnie pracy w
    moim aucie, gdzie Bosh Silver 7 rok pracował i nic mu nie opadło tylko już
    na mrozach nie dawał rady; po 1,5 miesiąca dostałem nowy ale zraziłem sie i
    do sklepu i do Centry).

    Co do elektroniki... nie jest zła jak za swoją kasę. Kupiłem miernik mocy
    SilverCrest 9149 i jak już pisałem na grupie pozytywnie się zdziwiłem
    wskazaniami.
    O ładowarce się nie wypowiem. Nie wiem co tam siedzi. Czy timer jak w
    szrocie Duracela co kiedyś o naiwny kupiłem w sklepie dla idiotów czy
    faktycznie jakaś kontrola dV.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez