    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: ładowarka indukcyjna
    <sdtb04lm8yqq.1pz9re6eeulu2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <y...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <krupmo$v9g$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <krv2ga$nhh$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ks153h$u7n$1@speranza.aioe.org>
    Date: 15 Jul 2013 16:21:17 GMT

    Pan Przemek napisał:

    > Czemu bo?

    Bo jak się nie wie o czym jest dyskusja i nie zna kontekstu, to się źle
    dyskutuje.

    > Tym bardziej, ze Ty też pewien nie jesteś pisząc: chyba.

    Dokładnie tak!

    > A niby to czemu zastosowanie mikro/mini usb do ładowania jest tak złym
    > pomysłem, żeby koniecznie musieć wwalać do sprzętu okrągłe badziewie?

    Zastępowanie czegoś lepszego czymś gorszym jest zawsze złym pomysłem.

    Rozumiem, że to ja jestem przewrażliwiony i tylko mi się wydaje, że
    pisanie o "okrągłym badziewiu", to przejaw fanatyzmu, bo tak w ogóle,
    to używanie ładowarki z wtykiem USB jest fajniejsze i sprawia więcej
    radości właścicielowi telefonu.

    > W pogardzie mają w momencie, gdy są zmuszeni używać wielu kabli do
    > jednego urządzenia w różnym celu.

    Tak też sobie pomyślałem -- bo normalnym ludziom wystarcza jeden kabel.
    I nie wchodzą też w toksyczne związki, w których ktoś ich zmusza do
    używania wielu kabli.

    > Równoległego = albo jednym albo drugim złączem.

    W takim przypadku ja bym użył słowa "alternatywnego". Nieśmiało też
    zauważę, że jeśli jest jedno złącze (USB), to wtedy takie "równoległe"
    ładowanie jest awykonalne.

    > Tyle dobrze.

    Od samego początku było dobrze.

    > Skrajnie niewygodne bo?
    > Bo trzeba dwa kable mieć w tym jeden zakończony ładowarką? Bo można
    > wsadzić pod każdym kontem nie tak jak mikro usb w jednym konkretnym
    > położeniu? Bo żadnych innych zalet nie widzę. Oświecisz?

    A to jedna zaleta nie wystarcza? Zwłaszcza w sytuacji, gdy po drugiej
    stronie nie ma żadnej.

    --
    Jarek