  • Data: 2013-07-11 19:56:53
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Pan AlexY napisał:
    [..]

    > Drugi koniec kabelka, ten co się w dziurę w ścianie wtyka, zunifikowany

    Chodziło mi raczej że ładowarka ma mieć gniazdo USB (nie wiem, nie znam
    regulacji) tak jak to jest we wszystkich obecnych oryginalnych
    ładowarkach, chyba że jak piszesz obie strony kabelka uregulowali.

    > był już dawno. Teraz chcą mieć unifikacje obustronną -- ma być mikrousb.

    No to tak lekko wulgarnie będzie..
    Zajebiście dla serwisu, przejebane dla klienta.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html