    From: "Wojciech_B" <P...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowarka akumulatora z regulatora ladowania
    Date: Fri, 23 Nov 2012 22:29:49 +0100

    Post wyzej ktos napisal o ladowarce z Lidla/Tronic.Mam taka ladowarke i
    uzywam drugi rok.Stwierdzam, ze to najlepsza ladowarka jaka w ciagu 30 lat
    uzywalem,laduje,nie przeladowuje,konserwuje (moze byc podpieta nawet kilka
    dni-tylko podtrzymuje napiecie akumulatora w tym czasie).Mam diesla i bardzo
    malo,szczególnie w zimie go uzywam a akumulator zawsze sprawny.Polecam
    Uzytkownik <n...@...pl> napisal w wiadomosci