  • Data: 2012-11-23 22:29:49
    Temat: Re: ladowarka akumulatora z regulatora ladowania
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Post wyzej ktos napisal o ladowarce z Lidla/Tronic.Mam taka ladowarke i
    uzywam drugi rok.Stwierdzam, ze to najlepsza ladowarka jaka w ciagu 30 lat
    uzywalem,laduje,nie przeladowuje,konserwuje (moze byc podpieta nawet kilka
    dni-tylko podtrzymuje napiecie akumulatora w tym czasie).Mam diesla i bardzo
    malo,szczególnie w zimie go uzywam a akumulator zawsze sprawny.Polecam
    Uzytkownik <n...@...pl> napisal w wiadomosci