  • 1. Data: 2011-04-28 19:55:12
    Temat: ładowarka BC-700 i przycisk MODE
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Witam
    Posiadam w/w ładowarkę.
    Od jakiegoś czasu kiepsko mi działa przycisk MODE
    Rozebrałem, złożyłem (przeczyściłem) i dalej jest to samo.
    Czy ktoś miał podobny problem.

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 2. Data: 2011-04-29 08:52:44
    Temat: Re: ładowarka BC-700 i przycisk MODE
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 21:55, Pirate pisze:
    > Witam
    > Posiadam w/w ładowarkę.
    > Od jakiegoś czasu kiepsko mi działa przycisk MODE
    > Rozebrałem, złożyłem (przeczyściłem) i dalej jest to samo.
    > Czy ktoś miał podobny problem.

    Mi od początku kiepsko działał. W instrukcji było napisane, że trzeba
    przytrzymać przycisk, aby przełączyć, ale tak sobie to działa.
    Szczególnie jak chcę włączyć inny tryb dla poszczególnych akumulatorków.

  • 3. Data: 2011-04-29 13:00:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > trzeba przytrzymać przycisk, aby przełączyć, ale tak sobie to
    > działa. Szczególnie jak chcę włączyć inny tryb dla poszczególnych

    Tak jest, zmuszony jestem potwierdzic.
    Trzymac dlugo ido szczesliwegokonca.

    J.

  • 4. Data: 2011-04-29 18:35:25
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    W dniu 2011-04-29 15:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w

    > Tak jest, zmuszony jestem potwierdzic.
    > Trzymac dlugo ido szczesliwegokonca.
    >
    > J.

    Myślałem że jest to zrobione troszkę inaczej.
    Jakieś małe mikro przełączniki, a tu jakieś trójkątne
    blaszki :((

    Pozdrowienia
    piratee

  • 5. Data: 2011-04-29 20:09:55
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Myślałem że jest to zrobione troszkę inaczej.
    > Jakieś małe mikro przełączniki, a tu jakieś trójkątne
    > blaszki :((

    Mam 2 sztuki BC900 i też to tak sobie działa z oporami.
    Ale to nie wina blaszek, tylko soft jest nieteges

    --
    Irokez