  • 11. Data: 2012-02-23 09:24:50
    Temat: Re: ladowanie telefonu ladowarka o slabszej mocy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 13:56:54 +0100, ciekawski typek napisał(a):

    > Na chłopski rozum po prostu będzie się
    > jedynie dłużej ładować, tak?

    Dopiszę jeszcze:
    Prąd ładowania nie zależy od tego co pisze na ładowarce (to tylko jej prąd
    maksymalny), zależy od tego jak projektant skonstruował aparat. Dla
    przykładu moja ładowarka od Xperia X8 ma 0,15 A a ładuje równie szybko
    co każda inna.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2012-02-23 16:33:30
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-22 21:14, ALEX wrote:

    > Moją N8 ładowałem ładowarką "zwykłą" 350mA, szybką 1-1,2A, samochodową
    > 890mA i kablem USB z kompa. Wszystkie urządzenia przeżyły :-)

    I o czym to świadczy?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 13. Data: 2012-02-23 17:13:46
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 23 02 2012 17:33, TGor pisze:

    > I o czym to świadczy?

    Że Nokia jest debest ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 14. Data: 2012-02-24 07:40:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 23 Feb 2012 10:24:50 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > maksymalny), zależy od tego jak projektant skonstruował aparat. Dla
    > przykładu moja ładowarka od Xperia X8 ma 0,15 A a ładuje równie szybko

    Po stronie wtornej 150mA? To przecież zakladajac idealny swiat, ładowanie
    tej baterii 1.2Ah bedzie trwac ~8h. Realnie pewnie z 10. To jest szybko?
    Battery Monitor pokazuje jaki prad ladowania?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns