    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora zima
    Date: Tue, 7 Feb 2012 15:18:25 +0100

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jgqjq9$aqr$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jako człowiek wykształcony powinieneś wiedzieć, że bzdurą można nazwać
    > coś,
    > gdy się udowodni, że nie jest faktem. A Ty nie wiedząc (sam stwierdziłeś)
    > nazywasz to bzdurą.

    Bo Roman, to ołaza wjedzy fszelakjej :P

    > Stawiasz tezę, udowadniasz ją i możesz powiedzieć, że jest słuszna,

    Ja napisałem, czego mnie uczono. Co znalazłem w źródłach także wyższej
    klasy, niż gazetka samochodziarska.

    > A poważniej, nie wiem dlaczego w Twoich wypowiedziach tyle agresji?

    Romusiowi, z racji wieku (jak wcześniej napisałem, wydawało mi się, ze z
    wiekiem człowiek mądrzeje, ale widać są wyjątki), żal, że już nie adminuje
    na Elesmrodzie, pardon, Elektrodzie, że nie może już pomiatać dyskutantami,
    bo mu się krzywe nogi pani Basi nie spodobały, że ktokolwiek ośmiela sie
    mieć o czymś inne zdanie. Cóż, Usenet jest medium demokratycznym,
    samokontrolującym się i knowania RM o plonki (to do fiuta, czemu tego
    jeszcze nie zrobił, mimo, że tak się odgrażał, a ja mam W DUPIE, czy mnie
    splonkuje, czy nie, on nie był, nie jest I NIGDY NIE BĘDZIE dla mnie
    jakimkolwiek autorytetem, głównie przez swoją przemądrzałość (coś jak
    superfachowiec od dysków Okzo i z innej grupy dysponujący ogromną wiedzą o
    temacie gość o imieniu na "A", innym, niż Twoje. Nie napiszę kto i skąd - im
    nie zaufam, za dużo razy właśnie na takich jak oni i RM się sparzyłem, m.in.
    dostając spreparowaną, nieprawdziwą informację, lub bezzasadnie podbarwioną
    własnymi emocjami)) zwisają mi jak psi dzyndzel.

    > Gdybyś napisał
    > "jakiegokolwiek rozsądnego potwierdzenia tego FAKTU i nie znajduję",
    > chyba by wystarczyło.

    Ależ oczywiście że tak! Wtedy bym usiadł na tydzień conajmniej przed kompem,
    gugle, jahu, bingi, inne, przewiskałbym net na obronę (lub obalenie mojej
    tezy). Jednakże w swietle wyjątkowo bucowatej reakcji RM zmuszony jestem
    swoje dotychczasowe stanowisko podtrzymać (znalazłem, po kilkugodzinnym
    szukaniu link, który zeznaje, aby do ładowania utrzymać temperaturę
    elektrolitu w zakresie +5 - +40, nie znalazłem ŻADNEGO, który by te
    graniczne +6 obalał), nie negując jednocześnie tego, ze komuś udało się
    zejść poniżej tych +6 i mimo to odnieść sukces.
    Ja potrafię przyznać się do błędu. Ale nie w takiej sytuacji jak zachowanie
    RM.

    > Artur(m)
    >
    > PS.
    > Słusznie ktoś zauważył, że wiedzę masz, ale reszta...

    Cóż, spotkałem się ze stwierdzeniem, że nie ma nic gorszego, niż
    wykształcony cham...
    Na szczęście pozostali grupowicze są OK. Zostaję na tej grupie, choć pewnego
    pana to z pewnością razi. Ale mam to w brązowym tunelu.
    I przepraszam tu obecnych, poza jednym, za swoją reakcję - została
    sprowokowana, nie zachowuję się tak na codzień, a tylko, gdy mnie ktoś
    zaatakuje.