eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora w samochodzie › Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Date: Tue, 04 Jan 2011 02:30:53 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 67
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <ifrehg$llt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1294104653 23962 213.180.130.18 (4 Jan 2011 01:30:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jan 2011 01:30:53 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 188.33.173.212, 10.174.28.58
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:602276
    [ ukryj nagłówki ]

    >

    > >

    > > Jasne ze ma. Takie samo jak magnetyzery do paliwa. Wydusić kasę z głupkow. 450

    > > watów nagrzeje przy -25 blok że będzie parzył.

    >

    > Z całym szacunkiem mylisz się co do zasady, grzałka 400 podnosi

    > temperaturę głowicy silnika w 3 godziny o 25C a to wystarcza żeby przy

    > -20 na dworze silnik zapalił błyskawicznie nawet na LPG a parownik nie

    > zamarzł po pierwszym kilometrze bo ciepła woda pójdzie w jego obieg

    > natychmiast po odpaleniu silnika. Niewielka naturalna cyrkulacja

    > powoduje że nagrzewa się praktycznie tylko głowica co wystarcza do

    > prawidłowego odparowania mieszanki i szybkiego zapłonu i nic nie krąży

    > przez chłodnicę bo termostat jest cały czas zamknięty.

    >

    > Dla tego Twoje dywagacje o 100kg żeliwa i reszcie są długie ale bez

    > sensu. Sam nie używam magnetyzerów i innych głupot ale kiedy 3 lata temu

    > przeprowadziłem się w miejsce gdzie nie mam garażu zamontowałem grzałkę

    > w blok i jestem z niej zadowolony, samochód przy -20 odpala jak latem i

    > szybciej z nawiewów leci dostatecznie ciepłe powietrze żeby nie parowała

    > szyba.

    >

    >

    >

    Żeby przy -20 silnik zapalił jak latem to trzeba mieć
    1. pelnosprawny silnik.
    2. wyreguloany ospzręt.
    3. pełnosprawny akumulator.
    4. pełnosprawny rozrusznik.
    Jeśli sa spelnione te 4 punkty to silnik odpala od pierwszego zakręcenia. Przy
    prawidlowo podlączonej instalacji podgrzewania parownika i przy użyciu
    odpowiedniego plynu parownik nie ma prawa zamarznąć przy -20 stopniach. Grzalki
    potrzebne są w rzęchach. W pełnosprawnym samochodzie nic nie dają. Efekt
    cieplego powietrza na szybę przy -20 nie istnieje. Pompa przez maly obieg i
    nagrzewnice przewali kilka litrów podgrzanych maksymalnie o kilka stopni. Przy
    mocy nagrzewnicy w granicach kilku kilowatow i wlaczonym wentylatorze
    natychmiast wystygnie. Zakladanie grzalek zwyczajnie nie ma sensu. A tak przy
    okazji. Od dzisiaj jedzże na plynie skladającym się z ponad 90% glikolu i
    niecalych 10% tego co zostalo po spuszczeniu plynu. Jest idealnie. Silnik grzeje
    się dwa razy szybciej niż na typowym plynie. Fizyka to fizyka, jej się nie da
    oszukać. Jak coś ma dwa razy mniejsze cieplo wlasciwe niż woda to i dwa razy
    szybciej sie grzeje.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: