  • Data: 2016-02-25 14:28:35
    Temat: Re: łączność RS232<>GSM<>INTERNET
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > To nie filozofuj proponując robić gniazdo usb. Jak niby ma później
    > z tego skorzystać bez przełączenia midem w odpowiedni tryb bez
    > wyspecjalizowanego s? Musi mieć do tego soft.
    > Wymyślasz skomplikowaną filozofię a chłop chce jedynie prostego
    > rozwiązania.

    Na razie chłop nie wygląda na niezadowolonego. Miał pomysł, który
    zdawał się prosty, a w praktyce jest nie warty realizacji. Teraz
    poznał inne, sam zdecyduje co robić dalej. O rozwiązaniach, które
    polegają na zagadaniu przez RS modemu celem wywołania tkwiących
    w nim procedur komunikujących się przez TCP/IP (ftp, mail i inne)
    też wspomniałem od razu. I choć pisania przy tym wiele nie ma, to
    cały czas uważam, że jeśli komuś to tylko raz potrzebne, to nie warto.
    Sugeruję, by wziął bardzo skomplikowaną rzecz, którą tysiące ludzi
    wspólnymi siłami wymyślali przez wiele lat. Bo tak najprościej
    i najtaniej.

    > Nie stare, sa na kamami czy innym elhobby modemy usb do embeded
    > zglaszajace się od razu jako serial.

    Kiedyś wszystkie miały serial "od razu" -- i niczego więcej.
    Te nowe są stare w tym sensie.

    --
    Jarek