    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Date: Sun, 14 Apr 2013 23:47:58 +0200
    <51618111$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <51619f7f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <5161db7a$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <18r5wly3m7di5$.18nlukmqpt0pu$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <whaqv1n2xhgj$.i1pmx75o1vzx.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <12afn4v9z9uhl$.1hld58iyqo85.dlg@40tude.net>

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> writes:

    > Nie zaobserwowałem tego co napisałeś. Może użyj innego dekodera - ja
    > używam FFDShow lub podobnych (libavcodec/ffmpeg).

    No ale to przecież dwa pliki PNG, co ma do tego ffmpeg. Wadliwe
    wyświetlanie plików PNG też jest oczywiście możliwe, ale jakoś tak
    bardzo bym na to nie liczył.

    BTW widzę że podałem wadliwą ścieżkę do pliku. Te są właściwe:

    http://as.elte-s.com/temp/video/rgb.png
    http://as.elte-s.com/temp/video/yv12_420.png

    Przecież wystarczy nawet przeglądarką obejrzeć te obrazki, naprawdę
    nie widać że w pliku yv12_420.png jest więcej szczegółów w luminancji
    na np. czerwonej kostce? A w (podobno źródłowym) rgb.png wszystko jest
    bardziej wygładzone?
    --
    Krzysztof Halasa