  • Data: 2014-01-31 10:36:31
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 09:13:23 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:
> [...]
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

> [...]
    >
    > znacznie mocniej represjonują naród za popełniane wykroczenia.

    > Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga
    >
    > opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być
    >
    > tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i
    >
    > że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).
    >

    > --
    >
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    >
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
    Od nikogo nie dostaną bo Polacy jaj nie mają. Wpierdol to powinni dostać czerwoni i
    ich kumple z demokratycznej opozycji przed rokiem 1990. Jak by wtedy dostali to każda
    następna ekipa rządząca patrzyła by z sali sejmowej na naród przez perspektywę
    stryczka. W przypadku polityków to dobra perspektywa, można by rzec że jedyna.