  • Data: 2009-04-17 12:31:44
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gs9sg4$bto$1@inews.gazeta.pl...
    > Mnie na przykład plakat o gwoździu dał do myślenia, będę jeździł jeszcze
    > wolniej, a raczej ostrożniej, ale ja mam do tego motocykl, może się tak
    > wkurwiasz bo musisz jeździć szybko na swoim?

    Nie pierdolcie Panie Marcinie:-) To z jaką prędkością jeździsz tak wogóle?
    50km/h? Pieprzenie w banie, że ktokolwiek zmieni swój styl jazdy po
    obejrzeniu jakiegoś plakatu czy filmu. W chwili oglądania, przez kilka
    sekund może i tak. Ale za chwilę ogień i jazda taka jak zawsze. Ciekawe, czy
    ktokolwiek z Was zaczął wolniej jeździć po otrzymaniu mandatu? Reakcja
    zawsze jest taka sama. Widzisz wypadek, rozjebany moto, trup, zwalniasz, na
    chwilę czasem do końca dnia. Ale tylko tyle, dalej zycie idzie swoim rytmem.
    Dzień jak codzień. Zapierdalacze-idioci, prędzej czy później pójdą na
    cmentarz. Ich nie przekona żaden plakat. Ale nie piszcie tu wszyscy jak to
    każdy z Was jeździ powolutku, zgodnie z przepisami, a jak na plakacie
    zobaczy gwoździa, to wogóle schodzi z maszyny i dalej ją pcha. Śmiać mi się
    chce. To się nazywa HIPOKRYZJA...

    --
    Grzybol