  • Data: 2009-04-17 12:40:19
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie pierdolcie Panie Marcinie:-) To z jaką prędkością jeździsz tak
    > wogóle? 50km/h?

    A tak z 70 - 100 w zabudowanym, ze 120 - 140 w niezabudowanym, a na
    autostradzie nie byłem jeszcze tym motorem, pewnie ze 150 pojadę :)

    > Ciekawe, czy ktokolwiek z Was zaczął wolniej jeździć po
    > otrzymaniu mandatu?

    Ja zacząłem jeździć wolniej po powrocie z Białorusi, gdzie, wyobraź
    sobie, WSZYSCY jechali maks. +20. Po mandacie jeżdżę wolniej do końca
    dnia otrzymania mandatu, rankiem z reguły zapominam przez wyparcie.
    Acha, największe spowolnienie przyszło mi jak urodziłem dziecko.

    > Reakcja zawsze jest taka sama. Widzisz wypadek,
    > rozjebany moto, trup, zwalniasz, na chwilę czasem do końca dnia.
    > Ale tylko tyle, dalej zycie idzie swoim rytmem. Dzień jak codzień.
    > Zapierdalacze-idioci, prędzej czy później pójdą na cmentarz. Ich
    > nie przekona żaden plakat. Ale nie piszcie tu wszyscy jak to każdy
    > z Was jeździ powolutku, zgodnie z przepisami, a jak na plakacie
    > zobaczy gwoździa, to wogóle schodzi z maszyny i dalej ją pcha.
    > Śmiać mi się chce. To się nazywa HIPOKRYZJA...

    Ależ śmiej się, niestety z tą hipokryzją się nie zgodzę, napisałem ci
    ile jeżdżę, nie jeżdżę zgodnie z przepisami, a ten plakat z gwoździem
    mi się podoba, zacząłem rozmyślać o swoich niebezpiecznych sytuacjach,
    które ja spowodowalem, zresztą "zakopany" też jest dobry.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98