  • Data: 2009-04-17 12:49:10
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gs9tl3$d4m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    >
    > Czasem zostaje na dłuzej:-) Kwestia najważniejsza, to nie ostrzeżenia,
    > plakaty, technika jazdy, tylko myslenie. Był sobie taki Janusz Kulik.
    > Mistrz kierownicy, technicznie - perfekcjonista. Zabrakło mu myslenia na
    > chwilę, na sekundę. Pociąg i dupa. Szkoda chłopaka. Ale to pokazuje, że
    > zawsze, wszędzie trzeba myśleć. Czuwać. A takie akcje? Dla mnie to wygląda
    > tak, że ktoś po prostu natym zarabia. I tylko tyle. Chodzi tylko o kasę.
    > Reszta to złuda...

    niby tak...
    ale jesli taka akcja powoduje ze ilestam osob zwalnia choc na chwile, to
    chyba warto.

    oczywiscie jesli oczekujemy spektakularnych efektów pt zmniejszenie ilosci
    wypadków o 80% to nie warto.. ale wszystkie kampanie ( i reklamowe tez a
    moze przede wszsytkim) maja na celu dotarcie do jak najwiekszej grupy. ale
    nikt nie gwarantuje ich skutecznosci.
    sam fakt ze dyskutujemy o tym swiadczy ze dotarło... czy przyniesie efekt?
    nie wiadomo, wszak w rachube wchodzi tu tez podswiadomosc... ale zapewne na
    grupie sa spece i wytłumacza dokładnie mechanizm ;)