  • Data: 2009-04-17 12:43:19
    Temat: Re: kurwa ja pierdole...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:gs9tao$q9q$1@news.dialog.net.pl...
    > wolnej nie. ale jak młody dostał wczoraj mandat za niemanie pasow, to
    > dzisiaj cały dzien zapinam
    > a wolneij zaczełam jezdzic po wypadku. przynajmniej słuzbowymi autami.

    Czasem zostaje na dłuzej:-) Kwestia najważniejsza, to nie ostrzeżenia,
    plakaty, technika jazdy, tylko myslenie. Był sobie taki Janusz Kulik. Mistrz
    kierownicy, technicznie - perfekcjonista. Zabrakło mu myslenia na chwilę, na
    sekundę. Pociąg i dupa. Szkoda chłopaka. Ale to pokazuje, że zawsze,
    wszędzie trzeba myśleć. Czuwać. A takie akcje? Dla mnie to wygląda tak, że
    ktoś po prostu natym zarabia. I tylko tyle. Chodzi tylko o kasę. Reszta to
    złuda...

    --
    Grzybol