  • Data: 2009-03-02 15:10:20
    Temat: Re: kursy fotograficzne - Warszawa
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Mar, 13:38, FD <f...@o...pl> wrote:

    > ergo... poradniki z netu,

    ...omijać z daleka :) Takich głupot, jak w internecie, nie znajdziesz
    nigdzie ;)

    > ksiazki

    Tak. Najlepiej wydane przed 1989 rokiem. Np. takie:
    http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=3

    a jak już przejdzie się na wyższy etap, to takie:
    http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=3&c=2

    > i przede wszystkim wlasne cwiczenia

    Tylko... skąd będziesz wiedział czy idziesz w dobrym kierunku?
    Pisałem wielokrotnie - według mnie najlepszy jest sposób "na
    wampira" :) Znajdujesz sobie "nosiciela wiedzy", wgryzasz się w niego
    i ssiesz... wiedzę... a jak już wszystko wyssiesz, to szukasz
    następnego :)

    Czarek