  • 11. Data: 2010-11-15 13:19:56
    Temat: Re: kupujemy laptopa - liczy się jakość
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.11.2010 OMSON <o...@o...pl> napisał/a:

    > Chiński śmieć... Pewnie skończy się kupnem czegoś w stylu Della
    > składanego pod Łodzią coś czuje... :D
    >
    > Pzdr, OMSON
    >
    > P.S. Hub USB to koszt 20 zł u idiotów chociażby... Co to za świetny
    > determinant zakupu - ilość portów USB? ;)

    Dokładnie, później zabranie laptopa z biurka to odpięcie całej wiązki
    kabli, a można to sobie sprowadzić do jednej+zasilanie - taki pseudo
    replikator.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 12. Data: 2010-11-15 22:15:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "OMSON" napisał:

    > Co to za świetny determinant zakupu - ilość portów USB? ;)

    Liczba - porty są policzalne.
    A dla mnie był to jeden z parametrów, decydujących o wyborze co prawda nie
    laptopa, ale netbooka. Bo hub to jest jeszcze jedna z setek rzeczy, o
    których trzeba pamiętać, żeby zapakować do torby. A z tymi drobiazgami to
    tak jak z długopisami i zapalniczkami - ile by ich nie kupił, to i tak w
    najważniejszym momencie okaże się, że został "w innym garniturze".

    JoteR