  • 1. Data: 2010-11-09 12:55:32
    Temat: HP 210 MINI aktywacja GPS
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Witam
    Najpierw go nie było :) potem doczytałem że ma być i zaktualizowalem HP
    connection manager i GPS się pojawił, po wyłączeniu komputera i restarcie
    zniknął.
    Zaktualizowalem sterowniki Gobi 2000 i znowu się pojawił w managerze, ale
    niestety dla odmiany nie był widoczny w programach.
    Grzebałem w rejestrach i pojawiał się i znikał a teraz klapa, programy go
    nie znajdują choć jako urządzenie figuruje i podobno działa poprawnie.
    Windows 7 w wersji starter, jeśli komuś się udało byłbym wdzięczny za rady.
    Piotr