  • Data: 2016-03-27 09:42:39
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.7827155166592069142@news.neostrada.pl
    > USB, to
    >
    > Czym upc uzasadnia blokowaniem tak podstawowej funkcji??

    Ja nawet nie wiem, czy w tym modelu było to przewidziane... pewnie to jest
    jakiś port serwisowy, który da się uruchomić co najwyżej z jakimś
    specjalistycznym oprogramowaniem i kablem... W każdym razie wsadzenie
    czegokolwiek, nie powoduje żadnej reakcji, ani ze strony nagrywarki (która
    sama ma HDD w środku), ani ze strony podłączonego urządzenia. Musiałem kupić
    grabber HDMI i może z jego pomocą pozrzucam nagrane programy? A mam ich po
    sufit i brakuje miejsca na nowe. Zamiast po prostu zrzucić na pena i mieć
    spokój... Jeszcze tylko muszę rozwiązać/obejść (da się w miarę łatwo?)
    problem HDCP - zgrywa mi max. do 720p (sam grabber umie więcej).

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.