eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykupowałem dzisiaj akumulator...Re: kupowałem dzisiaj akumulator...
  • X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr2616752otb.0.1483278483097; Sun, 01
    Jan 2017 05:48:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.47.183 with SMTP id r52mr2616752otb.0.1483278483097; Sun, 01
    Jan 2017 05:48:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    b123no5449487itb.0!news-out.google.com!g131ni5972itg.0!nntp.google.com!b123no54
    49484itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 1 Jan 2017 05:48:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <o3ubuj$dt0$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <o3umn3$dg0$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <X...@l...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: kupowałem dzisiaj akumulator...
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 01 Jan 2017 13:48:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596368
    [ ukryj nagłówki ]

    Ilosc olowiu nie swiadczy o tym czy dlugo wytrzyma. Olow robi za metaliczny
    przewodnik, im wiecej tym teoretycznie mniejsza rezystancja wewnetrzna. O trwalosci
    decyduja masy czynne na plytach. To w masach czynnych jest technologia a nie w
    cisnieniowym odlewie kratki ktora te masy utrzymuje. Pomijajac wady produkcyjne to na
    trwalosc akumulatora najwiekszy wplyw ma uzytkownik. Przekroczenie jakiegos
    magicznego napiecia, znajdujacego sie w okolicach 15V powoduje bardzo szybkie
    zniszczenie akumulatora. Troche wolniej sie niszczy jak bedzie za male napiecie w
    czasie ladowania, w okolicach 13V jest to napiecie. Czesto slysze ze teraz to chujowe
    prostowniki robia, i ze ktos ma taki co zagotuje elektrolit. Czesto akukulatory nie
    sa przykrecone do nadwozia. To tez im nie sluzy. Akumulator to taki zwierz ze jak sie
    kupi i prawidlowo zamontuje w samochodzie to nalezy o nim zapomniec. Jak silnik
    dobrze odpala to przejechanie trzech kilometrow uzupelnia ubytek spowodowany
    odpaleniem. A jak ktos musi podladowac akumulator bo na przyklad zostawil wlaczona
    jakas lampke albo pojechal na wakacje i przez trzy tygodnie alarm rozladowal
    akumulator to lepiej niech odpali na kable z innego samochodu niz pierdoli sie z
    ladowaniem z prostownika. A jak juz musi z prostownika to ma byc to prostownik do
    akumulatorow rozruchowch. I nie do oporu niech laduje a dwie trzy godziny zeby wbic
    tyle zeby wystarczylo na odpalenie. Reszte zrobi alternator. Zaraz JF blysnie ze ktos
    ma samochod zabytkowy co ma byc w gotowosci. Taki ktos ma sobie kupic porzadny
    prostownik ze zrodlem napieciowym 14,2V i podlaczy go na stale. Amen.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: