  • 41. Data: 2012-10-26 22:06:17
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-26 15:22:14 +0000, "news.neostrada.pl" <...@...pl> said:

    > Po to żeby do jasnej... w biały dzień coś było widać :-)

    > O fotki?

    Tak - nigdy nie widziałem takiego rozwiązania, ale gdy próbuję sobie
    wyobrazić, to wychodzi mi, że mógłbym ustawić tylko kadr. I nie jestem
    przekonany, czy _mi_ to wystarczyłoby. :-)

    > nie oglądam na tel.

    Tego nawet nie próbowałem rozważać.
    :-)))

    > interesuje mnie co najwyżej ostrość(...)

    No właśnie tu widzę (!) problemy.
    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2012-10-27 00:03:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > No właśnie tu widzę (!) problemy.

    Wystarczyloby wskazanie palcem na co ma byc ustawiana ostrosc i
    potwierdzenie dzwiekowe jak ma to miejsce na przyklad w SGS2.

    Zastanawiam sie skad bierze sie ten energetyczny "cud nad Wisla".
    W ostatnich dniach dosc rzadko korzystalem z SGS2. Chodzi na jednym
    ladowaniu nieco ponad 3 dni. Zostalo jeszcze 43%. Ekran byl w tym czasie
    wlaczony 1h 30min i laduje na drugim miejscu jako najwiekszy pochlaniacz
    energii (24%). Na pierwszym miejscu jest czuwanie sieci (26%). Nie sadze
    zeby zmiana ekranu dala jekies ekstraordynaryjne wydluzenie czasu pracy
    na jednym ladowaniu. Najwieksza korzyscia bedzie po prostu duza
    czytelnosc w pelnym sloncu. Bedzie to kluczowa zaleta, ktora pociagnie
    za soba szereg wad. Podobnie jak na przyklad telefony zabezpieczone
    przed upadkami - owszem wytrzymaja duzo ale automatycznie wplywa to na
    wielkosc i wyglad. Cos za cos. Osobiscie nie zamienilbym obecnego
    wyswietlacza na e-ink. Jednak chetnie zobaczylbym drugi wyswietlacz z
    tylu telefonu, z opcja przelaczania sie miedzy ekranami lub jeden
    wyswietlacz posiadajacy dwa tryby dzialania.

  • 43. Data: 2012-10-27 14:38:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 26 Oct 2012 17:22:14 +0200, news.neostrada.pl wrote:
    > O fotki? Nie robię artystycznych. Pstrykam dla siebie, dla zapamiętania
    > dla wygody, nie oglądam na tel. Nie mam problemów z zafarbami ;-)
    > przekłamaniem kolorów, interesuje mnie co najwyżej ostrość i kadr.

    Epapier ma jednak dosc wolne odswiezanie, IMO kadrowanie juz moze
    stanowic problem.

    Swoja droga po *lekkim* góglaniu w temacie tytulowego urzadzenie nigdzie
    się nie chwala aparatem, wiec moze go tam po prostu nie ma?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 44. Data: 2012-10-27 15:26:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-26 22:03:38 +0000, atm <...@v...pl> said:

    > Ekran byl w tym czasie wlaczony 1h 30min
    > Nie sadze zeby zmiana ekranu dala jekies ekstraordynaryjne wydluzenie
    > czasu pracy na jednym ladowaniu.

    Bo nie znasz tego parametru, który musiałbyś porównać:
    czas pracy wyświetlacza z uśrednioną jakoś jasnością vs liczba zmian
    wyświetlanego obrazu.
    Ale z tego, co napisałeś o procentowym udziale w zużyciu energii
    wychodzi, że przynajmniej jedna czwarta w nieco ponad 3 dni.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-10-27 22:50:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-27 15:26, Bydlę wrote:

> [...]
    > Ale z tego, co napisałeś o procentowym udziale w zużyciu energii
    > wychodzi, że przynajmniej jedna czwarta w nieco ponad 3 dni.

    Dokladnie, wiesz gdyby to przekladalo sie na miesiac pracy... ale jeden
    dzien wiecej plus wszelkie wady e-inka i jedna zaleta. Mysle, ze sprzet
    znajdzie dosc waskie grono odbiorcow.

  • 46. Data: 2012-11-05 13:14:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-18 18:14, ToMasz wrote:
    > witam
    >
    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"
    > http://antyweb.pl/na-takiego-smartfona-moze-byc-spor
    e-zapotrzebowanie/

    > ToMasz

    Jest jeszcze jedno zastosowanie e-ink w smartfonie: komputer treningowy.
    Obecne wyswietlacze nie dosc, ze same z siebie sa srednio czytelne w
    swietle slonecznym to czesto sa dodatkowo przykryte folia uchwytu na
    ramie. Na koniec zas telefon szybko wylacza wyswietlacz a kombinowanie
    podczas biegania to wicej zachodu niz to warte. Takiego e-inka mogbym
    przyczepic do nadgarstka, wyswietlacz wlaczony na stale i problem bylby
    calkowicie rozwiazany.

  • 47. Data: 2012-11-05 14:02:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k78aju$uj6$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > podczas biegania to wicej zachodu niz to warte. Takiego e-inka mogbym
    > przyczepic do nadgarstka, wyswietlacz wlaczony na stale i problem bylby

    Używam na porządku dziennym iPhone4 w uchwycie na kierownicę
    roweru (bez żadnej folii na ekranie) i obraz jest bardzo dobrze widoczny.
    Uchwyt muszę wymienić bo ten co mam nie jest super dobry, ale jest...
    Program jakiego używam, Endomondo, napisany jest tak, że oczywiście
    nie gasi ekranu w czasie treningu więc powiem że masz sztuczne problemy.
    Wczoraj zrobiłem w taki sposób 30 mil na rowerze na zachodnich
    przedmieściach Chicago. Pogoda była super: słonecznie i chłodno.
    Idealna właśnie na rower.

  • 48. Data: 2012-11-05 14:34:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-05 14:02, Pszemol wrote:

> [...]
    > Wczoraj zrobiłem w taki sposób 30 mil na rowerze na zachodnich
    > przedmieściach Chicago. Pogoda była super: słonecznie i chłodno.

    Pszemol, zdradz prosze ile Ci placi Apple za promocje ich sprzetu.
    Co prawda jest ona dosc nieudolna, dosc skutecznie mnie zraziles do
    iPhone'a. Reszte zrobil bezposredni kontakt z iPadem.
    Ja wiem, ze iPhone ma najlepszy wyswietlacz na swiecie, slowo Retina
    nabiera tutaj zupelnie innego znaczenia: jasosc ekranu jest tak duza, ze
    jego tresc jest "wypalana" na siatkowce (retina) na czas, w ktorym mozna
    przeczytac na przyklad przeprosiny Apple'a skierowane do Samsunga.
    Oczywiscie bezposrednie zestawienia w sieci prezentujace jakosc obrazu w
    sloncu na roznych telefonach klamia (m.in. 4S), bo w niektorych
    przypadkach wychodzi na to iz konkurencja jest nieco bardziej czytelna...
    Uchwyt, o ktorym piszesz, z pewnoscia wspaniale pasuje do ramienia, bo
    ja pisalem o bieganiu, no chyba ze stucznie starasz sie znow forsowac
    wspanialosc Twojego iP.
    Gratuluje, ze miales sloneczna pogode; dla mnie to nie mialo wiekszego
    znaczenia, Defy moge topic do 1m nie wspominajac o takich drobiazgach
    jak deszcz.
    Pozdrawiam i raczej bez odbioru.

  • 49. Data: 2012-11-05 19:06:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k78f8q$3fp$1@node2.news.atman.pl...

    > Pszemol, zdradz prosze ile Ci placi Apple za promocje ich sprzetu.
    > Co prawda jest ona dosc nieudolna, dosc skutecznie mnie zraziles
    > do iPhone'a. Reszte zrobil bezposredni kontakt z iPadem.

    Czy możesz powstrzymać się od argumentów personalnych jak
    te insynuacje że ktoś mi tu płaci za promocję sprzętu Apple?
    Jestem użytkownikiem iPhone 4 od ponad dwu lat i jestem
    z niego bardzo zadowolony - to co piszę wywodzi się z moich
    bezpośrednich doświadczeń z kilkoma egzemplarzami iPhone 4.

> [...]
    > jego tresc jest "wypalana" na siatkowce (retina) na czas, w ktorym mozna
    > przeczytac na przyklad przeprosiny Apple'a skierowane do Samsunga.

    Jasność ekranu iPhone 4 i redukcja odblasków od tego ekranu
    (bez zamontowanych jakichś folii które wyraźnie psują tą zdolność)
    jest wystarczająca abym używał go na porządku dziennym do
    śledzenia jazdy na rowerze nawet w słoneczną pogodę.

    Ty montujesz jakieś folie które psują Ci wrażenia i potem dziwisz
    się że masz kiepską jakość ekranu, że masz odblaski - pretensje
    miej do siebie lub do producenta folii dającego fałszywe obietnice.

    > Oczywiscie bezposrednie zestawienia w sieci prezentujace jakosc obrazu
    > w sloncu na roznych telefonach klamia (m.in. 4S), bo w niektorych
    > przypadkach wychodzi na to iz konkurencja jest nieco bardziej czytelna...

    Nie znam takich zestawień.

    > Uchwyt, o ktorym piszesz, z pewnoscia wspaniale pasuje do ramienia,
    > bo ja pisalem o bieganiu, no chyba ze stucznie starasz sie znow forsowac
    > wspanialosc Twojego iP.

    Nigdzie nie polecałem uchwytu do rowera do biegania.

    > Gratuluje, ze miales sloneczna pogode; dla mnie to nie mialo wiekszego
    > znaczenia, Defy moge topic do 1m nie wspominajac o takich drobiazgach jak
    > deszcz.

    Wspomniałem o słonecznej pogodzie tylko dlatego że rozmowa była
    o czytelności ekranu LCD na zewnątrz - słoneczna pogoda to dla tych
    ekranów najgorsze warunki. Nie ma z nimi najmniejszych problemów
    przy zachmurzeniu czy deszczowej pogodzie a tym bardziej w nocy:
    przetestowałem na swoim rowerku oczywiście. W nocy trzeba nawet
    mocno obniżyć jasność ekranu bo oślepia kierowcę rowera i drogę
    słabo widać jak Ci się źrenice od zbyt jasnego iPhone zwężą.

    > Pozdrawiam i raczej bez odbioru.

    Przykro mi - ale to tak nie działa na niusach. Nie chcesz rozmawiać?
    To sam nie odpisuj a nie wyobrażaj sobie że mnie zmusisz do milczenia.

  • 50. Data: 2012-11-05 20:38:03

    W dniu 2012-11-05 19:06, Pszemol pisze:

    > Czy możesz powstrzymać się od argumentów personalnych jak
    > te insynuacje że ktoś mi tu płaci za promocję sprzętu Apple?

    Napisz nam coś o sobie. To będzie ożywcza odmiana.
    Czym się zajmujesz? W jakiej branży robisz? Jak organizujesz tyle czasu
    na pisanie. :-) Jakie masz hobby? Pojechałeś do stanów za chlebem czy
    robić karierę? Takie tam...
    Twoje argumenty już znamy. Nudno się robi.