  • Data: 2012-12-10 13:50:48
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20121210095308.21050546@babcia-workstation...

    > iGówno iPrawda. Po półtora roku używania ekran iPhone 4 mam bardziej
    > porysowany niż po używaniu HTC Hero przez dwa lata czy SIII od pół roku.
    > Warunki te same bo zwykle lądują razem w kieszeni spodni, kurtki czy
    > plecaka. Z kluczami, pędrakami czy portfelem. Warunki miejskie - nie
    > korporacyjna koszula i garnitur. Efekt to kilkanaście sporych rys - co
    > ciekawe głownie w poprzek ekranu.

    Ja myślę o tym aby iPhone wylądował w swojej własnej kieszeni,
    w której nie ma nic innego i po prawie półtora roku ekran jest
    praktycznie bez skazy - ma rysy zauważalne dopiero pod światło.
    W czasie normalnej eksploatacji rys nie widać, w przeciwieństwie
    do telefonów z plastikowymi ekranami, które wymagają folii
    czy klapek aby po prostu nadawały się do użytku...