    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kupiłem sobie radio...
    Date: Wed, 08 Jan 2014 17:08:30 +0100

    > Android szybszy ?
    > Szybszy procesor ... czy natywny program pod CE wolniejszy od
    > interpretowanej Javy ? Czy ona wcale nie taka interpretowana ?

    No wiesz, ja im tam benchmarków nie robiłem (bo i nawet na WIn ce nie
    byłoby jak).
    Ale - widać w działaniu.

    GUI w androidzie płynne , jak ta lala. W dodatku jakieś wsparcie
    sprzętowe dla grafiki 3D jest, bo wszystkie animowane tapety 3D, gry itp
    smigają lepiej niż na moim tablecie.

    A w WIN CE - animacja "przewijania" bo to tylko w cudzysłowie można tak
    nazwać, ma jakieś 5 klatek/sek. No prehistoria.

    To samo z nawigacją - w iGO na WIn CE nie ma mowy o jakiejś płynności -
    a Synic na andoridzie działa płynnie - a to akurat bardzo ważne.

    Zresztą różnic na niekorzyść WIN CE było więcej - ale za to miało to
    radio sporo lepszy obraz. No ale - funkcjonalność ważniejsza.