  • 21. Data: 2009-11-10 20:17:46
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: "Adam 'Adak' Kepinski" <a...@g...pl>

    > Nie sie wpisuja miasta, ktore uwazaja ze CZAD ;)

    Szoooooooooooooook!

    --
    Adam 'Adak' Kepinski a...@t...pl GG: 1004327
    "Nie ma dobrych wyborów, moze byc tylko mniejsze zlo"

  • 22. Data: 2009-11-10 21:27:49
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    tak czytam se tom grupem

    i niby poziom sie podnosi

    ale od takich postów to sie chyba obniza....

    szalenie odkrywczy

    ale skoro dzien chwalenia, to ja sie tez przyznam ze kupilem sobie zasilacz
    do laptopa - co prawda nieco nie ta grupa, ale jak lans to szeroko
    ;)))))))))))

    --

    Sebastian

  • 23. Data: 2009-11-10 21:36:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    basti78 wrote:
> [...]
    >
    > ale skoro dzien chwalenia, to ja sie tez przyznam ze kupilem sobie
    > zasilacz do laptopa - co prawda nieco nie ta grupa, ale jak lans to

    no ale chociaz kupiles w najdrozszym sklepie? ;-)

  • 24. Data: 2009-11-10 21:44:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    9g2000yqc.googlegroups.com...

    > nareszcie rozsadna uwaga - w dziewiatym poscie.
    >
    > ciezki jak cholera , stabilny.
    > manfrotto 190 xprob i czuje sie teraz jak profi ( b?) .
    > glowica kulowa .

    ha ha ha... z czym do ludzi

    profi to kupuja przynajmniej to :
    http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfrotto/pid/22
    80?livid=68&lsf=68&child=3

    ale lepiej jednak to:
    http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfrotto/pid/22
    85?livid=68&lsf=68&child=1

    bo na nogach z 500 zeta to wypada postawic cos za góra 5000 zlotych

  • 25. Data: 2009-11-10 21:48:12
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > nareszcie rozsadna uwaga - w dziewiatym poscie.
    >
    > ciezki jak cholera , stabilny.
    > manfrotto 190 xprob i czuje sie teraz jak profi ( b?) .

    Dawno temu kupilem podobny,
    a pozniej jeszcze torbe do niego i auto, zeby moc go zabierac w plener...
    Statyw calkiem przyzwoity ale nie widze tu elementow "profi".
    ---

  • 26. Data: 2009-11-10 21:51:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "Adam 'Adak' Kepinski" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:hdchou$mrm$...@n...onet.pl...

    > Szoooooooooooooook!

    DC jesli jeszcze ktos to miasto pamieta ;)

    JD

  • 27. Data: 2009-11-10 22:13:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Nov., 22:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    /2285?livid=68&lsf=6...

    > bo na nogach z 500 zeta to wypada postawic cos za góra 5000 zlotych- Zitierten Text

    otoz mam starego , lekkiego slika , nie jest to trojnog , ale statyw z
    takimi trzema poprzeczkami stabilizujacymi jak w parasolu ..

    jest lekusienki i okazuje sie , ze tak samo stabilny jak ten
    manfrotto.
    glowica slabsza , ale zmienie na te z manfrotto , zreszta kapitalna i
    190 xprobsuperturboextra pojdzie do piwnicy , albo na podstawke do
    rusztowania dla tynkarzy.

  • 28. Data: 2009-11-10 23:02:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-10 22:44:06 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > ha ha ha... z czym do ludzi

> [...]

    No

    gdzie do ludzi z tymi amatorskimi stojaczkami. Jak się chce być profi,
    to nie ma że boli:

    http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfrotto/pid/22
    93?livid=68&lsf=68&child=3

    PS. Tnij...

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-11-10 23:10:07
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > przypomnij mi na jakie pytanie .
    >
    > mozesz postawic konkretne ?

    Widzisz to pytanie pomału robi się mało istotne, ważne jest to że
    obrazuje sposób w jaki prowadzisz dyskusje. Wypowiadasz się o panującej
    na grupie kulturze a sam na postawione konkretnie i kulturalnie pytanie
    robisz osobiste wycieczki, komentujesz i ogólnie stękasz jak jakiś
    mentalny starzec. A ten cytowany wątek to nie jedyna Twoja taka wpadka,
    wręcz można by mnożyć przykłady, ale najzwyczajniej szkoda na to czasu.

    Wracając do tematu zacytuję twoją wypowiedź:
    > Teoretycy moga mowic ze robiac przy swietle ciaglym na LV mozna
    > naswietlac na histogram co ma prowadzic rzekomo do lepszych wynikow -
    > ale to tylko teoretycy nie qmajacy jak dokladnie dziala pomiar swiatla
    > na histogram w trybie LV.

    Więc opisz jak dokładnie działa ten pomiar światła na histogram. Jestem
    ciekaw bo sam korzystam z tej techniki dość często szczególnie przy
    wszelkich dynamicznych scenach, gdzie nie chcę wykonywać kilku fotografii.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 30. Data: 2009-11-10 23:55:18
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "basti78" napisal
> [...]
    >
    > ale skoro dzien chwalenia, to ja sie tez przyznam ze kupilem sobie
    > zasilacz do laptopa - co prawda nieco nie ta grupa, ale jak lans to

    No dobra, lyso mi to i ja sie pochwale.
    Se kupilem dzis drukarke.
    Canon.
    Pixma 1900.