  • 1. Data: 2014-03-23 22:07:13
    Temat: kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA
    do jazdy wyłącznie po mieście
    wszelkie walory estetyczne NIEWAŻNE (byle nie smród) / może mieć dziury w
    podłodze, rdzę, wyglądać dowolnie - byle odpalało i JEŹDZIŁO i trzymało się
    na zawieszeniu.
    Akceptowalna sprawność mechaniczna to jedyny i niezbędny warunek (żeby mój
    mechanik na darmo nie fatygował się do jakiegoś cudu polskiej mechaniki
    kreatywnej kombinowanej).

    Najlepiej Wawa (względnie Trójmiasto - o ile to coś dojedzie raz do Wawy
    :_) ).

    Dziękuję za wszelkie infos (gdyby ktoś wysłał prva - prośba o info na pms).

  • 2. Data: 2014-03-23 23:55:29
    Temat: Re: kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yapann y...@o...pl ...

> [...]
    > Wawy
    >:_) ).
    >
    > Dziękuję za wszelkie infos (gdyby ktoś wysłał prva - prośba o info na

    za tysiac to na pewno ludzie beda sie pchac okanmi zeby ci cos wysłać.
    Musisz szukać, tylko wsród prywatnych uzytkowników, nie wsrod komisów,
    handlarzy etc.

    Ostatnio sprzedawałem corse, 97 rok. Wziałem 1400 zł. Spełniałaby twoje
    wymogi w 100%. Az nadto, bo była w dobrym technicznym stanie, zadnych dziur
    etc.
    Kupił handlarz, poprawił wizualnie i wystawił po 3300.

  • 3. Data: 2014-03-24 18:13:58
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA

    jeszcze pewnie oc na rok, i zatankowany pod korek :D
    ogloszen jest w necie w pizdu... wystaczy poszukac - podaz zlomow do circa
    1100 - 1300 jest spora szczegolnie w wawie...

  • 4. Data: 2014-03-26 13:05:31
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "misiek" <d...@g...pl> wrote in message
    > jeszcze pewnie oc na rok, i zatankowany pod korek :D
    sarkazm jest PODOBNO najwyższą formą poczucia humoru :p
    jeśli bedzie OC na rok i zatankowane pod najniższą dziurę w zbiorniku, to
    też wezmę :p, miszczu inronii.

    > ogloszen jest w necie w pizdu... wystaczy poszukac - podaz zlomow do circa
    > 1100 - 1300 jest spora szczegolnie w wawie...
    czasami są powody by pytać - pomimo że coś jest w necie
    Ja nie wiem, czy mój pomysł nie jest pakowaniem sie na minę, i liczę na
    jakąkolwike dyskusję co da mi trochę wstępnego rozeznania czego w ogóle
    można szukać.

    Sama sprzedałam mój stary bolid lat temu kilka za 700 zł - łamał się w
    rękach jak wafel ze rdzy a sinlik miał wyzioniętą uszczelkę 'na wylot' -
    autohandle nie dawały za niego więcej niż 400zł max, a koleś który go
    kupił - (z)robił z niego i drugiego podobnego pewnie całkiem wypas furę, bo
    w rzeczy samej prócz dwóch ww defektów :p był to niezły egzemplarz (rodem z
    kraju kwitnącej wiśni - czyli taki jakich już nie ma).

    Ludzie sprzedają auta z pobudek różnych - nieraz mają już nowe i stare jest
    tylko kosztem - i jasne że każdy chce maxa za stare pudło dostać, ale nikt
    mi nie wmówi że czarne jest czarne i że nie można trafić na coś jeszcze na
    chodzie i dogadać się za obupólną niewiwlką stratą :) Będe szuakć
    niezależnie od zniechęcań :)

    Za wszelką pomoc/podpowiedzi - z góry dzięki.

  • 5. Data: 2014-03-26 13:48:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-23 22:07, yapann pisze:
    > Najlepiej Wawa (względnie Trójmiasto - o ile to coś dojedzie raz do Wawy :_) ).

    Za późno! Primerka poszła na złom tydzień temu. Jeżdżąca, sprawna, z gazem, trochę
    pokorodowana...
    Jakieś dresy dawały 800 zł to wolałem już zezłomować... łezka w oku, rozpacz dziecka,
    ech!

  • 6. Data: 2014-03-26 13:55:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    pokorodowana...
    > Jakieś dresy dawały 800 zł to wolałem już zezłomować... łezka w oku, rozpacz
    A ile się dostaje za zezłomowanie??

    Maciek

  • 7. Data: 2014-03-26 13:58:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-26 13:55, Maciek pisze:

    > A ile się dostaje za zezłomowanie??

    0,5-0,6 zł/kg

    i zero problemów z odzyskaniem części składki OC

  • 8. Data: 2014-03-26 17:52:29
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    > 0,5-0,6 zł/kg
    > i zero problemów z odzyskaniem części składki OC

    no proszę, można się wielu przydatnych rzeeczy niechcący dowiedzieć
    czyli kupować ciężkiego złoma ;p

  • 9. Data: 2014-03-26 19:59:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > 0,5-0,6 zł/kg
    > i zero problemów z odzyskaniem części składki OC
    I to wychodzi więcej niż 800 PLN?

    Maciek

  • 10. Data: 2014-03-26 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

    > 0,5-0,6 zł/kg
    >
    > i zero problemów z odzyskaniem części składki O

    A jak sprzedajesz to jest problem?