  • 11. Data: 2014-03-27 10:12:13
    Temat: Re: kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-26 19:59, Maciek pisze:
    > I to wychodzi więcej niż 800 PLN?

    Nie, akurat wyszło 650 za sam złom.

    A co do OC - chodzi o to żeby mieć spokój i kasę szybko, a nie zastanawiać się,
    czy podejrzany gostek, który obiecuje że wypowie Twoje OC, aby na pewno to zrobi.

  • 12. Data: 2014-03-27 10:20:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-26 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

    > A jak sprzedajesz to jest problem?

    Albo kupujący ci za OC dopłaci (jednakże nie chciał), albo zobowiąże się do
    wypowiedzenia OC;
    generalnie kwestia braku zaufania do tego konkretnego "kontrahenta", oraz czasu i
    papierkologii.
    A przy złomowaniu dostaję do ręki kasę i papierki, w UK wyrejestrowanie od ręki,
    ślesz kopię do TU.
    Zwrot dostałem w 4 dni (aviva).

  • 13. Data: 2014-03-27 10:29:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > no proszę, można się wielu przydatnych rzeeczy niechcący dowiedzieć
    > czyli kupować ciężkiego złoma ;p

    Z pewnością jest to istotny składnik ceny w pojeździe jakiego szukasz :)

    Ale tak poważnie, to mam nadzieję że nie liczysz na to, że grat za 1kzł pojeździ 3
    lata bezinwestycyjnie?
    Ten mój przykładowo niby sprawny był, ale wydech to na pewno trzeba by niebawem
    wymienić
    (oryginał z 1995!), butli gazowej kończyła się ważność, tarcze i klocki wszystkie
    były już na wykończeniu,
    plus opony, prawdopodobnie aku, i już masz 2000-3000 zł do wsadzenia. Dolicz
    awarie...

  • 14. Data: 2014-03-27 10:39:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Nie, akurat wyszło 650 za sam złom.

    ... a, no i złomując wyciągnąłem kila rzeczy, które mają pewną wartość :)

  • 15. Data: 2014-03-27 10:44:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.03.2014 10:29, Jakub Witkowski pisze:
    > Ale tak poważnie, to mam nadzieję że nie liczysz na to, że grat za 1kzł
    > pojeździ 3 lata bezinwestycyjnie?

    U mnie w rodzinie ZAZ 1102 Tavria, rocznik 92, cena 400 zł, drugi rok
    jeździ bez wkładu finansowego (pomijając płyn do spryskiwaczy i olej,
    który jednak trzeba dolewać - około 0,5l na 1000km). Auto każdego dnia
    robi około 20 km.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-03-27 11:15:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-27 10:44, anacron pisze:

    > U mnie w rodzinie ZAZ 1102 Tavria, rocznik 92, cena 400 zł, drugi rok
    > jeździ bez wkładu finansowego

    Kupiona z ogłoszenia, a nie od rodziny czy znajomego? Szczęśliwe trafy się zdarzają,
    ale byłoby lekkomyślnością liczyć na nie. Mało kto sprzeda samochód, o którym wie,
    że rokuje jeszcze długą jazdę, za 1 tys. zł. No, może przy tavrii jest inaczej
    - "premia" za samą markę... ;)

  • 17. Data: 2014-03-27 12:49:56
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup

    > potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA
    > do jazdy wyłącznie po mieście

    Opel Astra 1,8 benzyna '91 tyle że w zach-pom...

  • 18. Data: 2014-03-27 14:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > złomowaniu dostaję do ręki kasę i papierki, w UK wyrejestrowanie od
    > ręki, ślesz kopię do TU. Zwrot dostałem w 4 dni (aviva).

    A na czym polega problem abyś to ty wypowiedział OC zaraz po sprzedaży
    auta?

  • 19. Data: 2014-03-28 01:23:07
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "zhbick" <k...@s...de> wrote in message
    > Opel Astra 1,8 benzyna '91 tyle że w zach-pom...
    możesz przesłać na prv jakie miasto? (i ew jakąś fotkę auta + kilka słów na
    temat całkowitego braku wszelkich wad usterek i oznak zużycia :) )
    dzięki

  • 20. Data: 2014-03-28 01:23:38
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message