    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
    Date: Sun, 23 Mar 2014 22:55:29 +0000 (UTC)

    Użytkownik yapann y...@o...pl ...

    > potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA
    > do jazdy wyłącznie po mieście
    > wszelkie walory estetyczne NIEWAŻNE (byle nie smród) / może mieć
    > dziury w podłodze, rdzę, wyglądać dowolnie - byle odpalało i JEŹDZIŁO
    > i trzymało się na zawieszeniu.
    > Akceptowalna sprawność mechaniczna to jedyny i niezbędny warunek (żeby
    > mój mechanik na darmo nie fatygował się do jakiegoś cudu polskiej
    > mechaniki kreatywnej kombinowanej).
    >
    > Najlepiej Wawa (względnie Trójmiasto - o ile to coś dojedzie raz do
    > Wawy
> [...]
    za tysiac to na pewno ludzie beda sie pchac okanmi zeby ci cos wysłać.
    Musisz szukać, tylko wsród prywatnych uzytkowników, nie wsrod komisów,
    handlarzy etc.

    Ostatnio sprzedawałem corse, 97 rok. Wziałem 1400 zł. Spełniałaby twoje
    wymogi w 100%. Az nadto, bo była w dobrym technicznym stanie, zadnych dziur
    etc.
    Kupił handlarz, poprawił wizualnie i wystawił po 3300.