  • 11. Data: 2010-01-11 12:42:08
    Temat: Re: kupię auto do 5tys zł - Warszawa
    Od: zinek <u...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > tylko co z tego, że będzie miała mniej jak już połowa budy zostanie
    > gdzieś na ulicy, przecież to jezdząca rdza jest:)
    > Golfa sprzedawałem jak miał na liczniku ok330tyś licznik z 2 razy
    > wymieniany wiec przebieg pewnie z 2x większy podczas sprawdzania
    > kompresji wyszło, że silnik jest nadal w bardzo dobrym stanie. Jedyne co
    > było robione to był wycięty katalizator bo się zapchał, oraz szklanki
    > nowe i to wszystko co było dłubane przy silniku.

    to moze napisz jednak o korozji...

  • 12. Data: 2010-01-11 12:45:14
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > było robione to był wycięty katalizator bo się zapchał, oraz szklanki
    > nowe i to wszystko co było dłubane przy silniku.

    No widzisz a ja trafiłem na astrę F produkowaną w Niemczech z roku 92 (o
    wiele lepsze niż te polskie bo te faktycznie rdzewiały na błotnikach) i
    ani rdzy ani dłubania w silniku nie uświadczyłem przejechałem nią
    220.000 km i autko ma się dobrze u następnego właściciela.

  • 13. Data: 2010-01-11 12:48:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    szymo pisze:

> [...]
    > ani rdzy ani dłubania w silniku nie uświadczyłem przejechałem nią
    > 220.000 km i autko ma się dobrze u następnego właściciela.

    Nie wspomne już o śmiesznie tanich częściach zamiennych
    typu klocki komplet 30zł
    końcówki drążków - 15zł szt.
    filtr powietrza filtronu - 15zł
    filtr oleju 7zł
    filtr kabinowy 27 zł
    pompa paliwa 150zł
    lampy migacza 27zł (30zł oryginał)

    gdzie znajdziesz tańsze w obsłudze auto ?

  • 14. Data: 2010-01-11 13:48:11
    Od: zinek <u...@o...pl>

    szymo pisze:

> [...]
    > pompa paliwa 150zł
    > lampy migacza 27zł (30zł oryginał)
    >
    > gdzie znajdziesz tańsze w obsłudze auto ?

    http://moto.allegro.pl/item875119359_opel_astra_ii_w
    lasciciel.html

    nie moje ale ladne.
    i niech ktos przy zdrowych zmyslacjh to porowna do golfa II z 91 np :)
    LOL

  • 15. Data: 2010-01-11 14:08:02
    Od: AL <a...@s...tam>

    krzysiek82 pisze:
    > Na pewno lepsze to niż escorty, mondea, stare francuzy czy ople.

    francuzy w tej cenie kupisz znacznie w lepszym stanie niz golfy.
    co do escorta sie zgodze - mialem i niegdy wiecej (jako nowy i szybko
    pozbywalem sie jak mial 5 lat bo robil sie skarbonka)

    jak chcesz znalezc cos taniego i oszczednego do jazy - a na pewno
    wygodniejszego niz Golf2 - to poszukaj np. ZX 1.9D a nawet AX 1.5D.

    (AX zonki mimo przebiegu blisko 250kkm zapala od pierwszego kopyta,
    silnik chodzi jak zyleta, w korkach w K-cach nie spala zima wiecej niz
    5l/100km (latem litr mniej) np. znacznie wiekszy od np. matiza (srodek i
    bagaznik), o wygodzie nie bede wspominal (tak, tak - mimo, ze to takie
    male dupowozidelko, to wygodniej w nim, niz czasami w wiekszym toczydle
    (np. Golfie) - dla niektorych to bywa zaskakujace.
    Ew. jak chcesz coc wiekszego - to zobacz ZX - 1.9D - silnik nie do
    zajechania.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-01-11 14:08:41
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    zinek pisze:
> [...]
    lasciciel.html

    > nie moje ale ladne.
    > i niech ktos przy zdrowych zmyslacjh to porowna do golfa II z 91 np :)

    masz rację nie ma porównania jeśli chodzi o komfort i wygląd poza tymi
    dwoma plusami wszystko inne przemawia za golfem. Tak jest prawda. Ktoś
    pisał o astrze 92 rok, mój znajomy taką miał, po pierwszej zimie w
    polsce progi i w okolice wlewu skorodowane. Po wycięciu progów także
    podproża i sporo innych elementów skorodowanych. Więc o czym tu mowa?
    a tak poza tematem podoba mi sie astra gsi, niestety w dobrym stanie
    blacharskim raczej nie do znalezienia.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-01-11 14:16:40
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    AL pisze:

    > francuzy w tej cenie kupisz znacznie w lepszym stanie niz golfy.

    Może i młodsze ale nie tak trwałe.

    > co do escorta sie zgodze - mialem i niegdy wiecej (jako nowy i szybko
    > pozbywalem sie jak mial 5 lat bo robil sie skarbonka)

    niestety także coś o tym wiem, rodzice mieli od nowości, dbany był
    zabezpieczany co roku a i tak ruda go zjadła.

    > jak chcesz znalezc cos taniego i oszczednego do jazy - a na pewno
    > wygodniejszego niz Golf2 - to poszukaj np. ZX 1.9D a nawet AX 1.5D.

    to prawda, ale w mk2 za cenę naprawy tylnej belki cytryny zrobisz całe
    zawieszenie wraz z amorkami które spokojnie na następne 100tyś zapewnią
    bezproblemową eksploatacje.

> [...]
    > (np. Golfie) - dla niektorych to bywa zaskakujace.

    > Ew. jak chcesz coc wiekszego - to zobacz ZX - 1.9D - silnik nie do

    tu się zgodzę silniki dobre, ale niestety budy mało sztywne, szukałem
    kiedyś takiego z mocnym silnikiem benzynowym, ale niestety odpuściłem
    właśnie z powodu słabej sztywności karoserii.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-01-11 14:25:29
    Od: szymo <s...@w...pl>

    po pierwszej zimie w polsce progi i w okolice wlewu skorodowane.
    Bo nie zakonserwował kolega i nadkoli nie pozakładał to potem musiał
    robić tak jak niżej napisujesz :
    Po wycięciu progów także > podproża i sporo innych elementów
    skorodowanych. Więc o czym tu mowa?

    O NIEDBLASTWIE kolego.

    > a tak poza tematem podoba mi sie astra gsi, niestety w dobrym stanie
    > blacharskim raczej nie do znalezienia.

    Oj demagogizujesz. na moim osiedlu stoją dwie wypuckowane że aż miło.
    Dla chcącego nic trudnego, poszukac trzeba.

  • 19. Data: 2010-01-11 14:31:51
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    szymo pisze:
    > Oj demagogizujesz. na moim osiedlu stoją dwie wypuckowane że aż miło.
    > Dla chcącego nic trudnego, poszukac trzeba.

    zwykle już po wymianie progów i innych elementów blacharskich, pod
    plastikami tej wersji zwykle jest już sito,niestety ;/ auto bardzo ładne
    moim zdaniem i ładne wnętrze ma szkoda, że blacha taka tragiczna.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-01-11 14:37:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    krzysiek82 pisze:

    > Może i młodsze ale nie tak trwałe.

    zoniny AX 1.5D jest z 1996 - ostatni raz potrzebowal wizyty u mechanika
    (skrzynia biegow + uszczelnienia) ponad dwa lata wstecz (a dziennie
    pokonuje min 70km) - wiec nie mam powodow do narzekan - trzyma sie
    dzielnie i zal bedzie sie z nia w tym roku rozstac (w garazu juz stoi
    nowe auto zony, ale zime jeszcze przejezdzi AX'em bo to zaskakujace
    dzielne autko jest, np zaspy - ciezki przod diesla pokonuje jak na razie
    wszystko - nawet podworka nie musze odsniezac, co w przypadku Picasso
    jest nie do pomyslenia -> slizga sie i zakopuje).

    > niestety także coś o tym wiem, rodzice mieli od nowości, dbany był
    > zabezpieczany co roku a i tak ruda go zjadła.

    dokladnie tak (tylne blotniki wcinalo rowno) + dodatkowo co chwila cos
    sie sypalo.

    > to prawda, ale w mk2 za cenę naprawy tylnej belki cytryny zrobisz całe
    > zawieszenie wraz z amorkami które spokojnie na następne 100tyś zapewnią
    > bezproblemową eksploatacje.

    Jak nie zaniedbasz - to wymiana lozysk tylnej belki to koszt 200pln z
    robocizna - i starcza spokojnie na 100kkm, wiec nie jest z tym az tak zle.
    Jak zaniedbasz - to i tylne wahacze byc moze bedziesz musial dodatkowo
    wymieniac (+regeneracja samej belki lub czopow) a to juz jest niemaly
    koszt, to fakt.

    Wiec wszystko sprowadza sie do tego, czy bylo pilnowane, czy nie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)