  • Data: 2011-08-08 07:40:26
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 16:44:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > a ja jak widze sezonem pospulstwo wpierdz...
    > kebaby zapiekanki i inne fast foody o 22-4am to
    > odechciewa mi sie apetytu nawet na sex
    >
    > jak mozna zrec taki smietnik? i to mlode nastolatki

    Bułka, warzywka, mięso kurczaka i tylko sos jakiś podejrzany. Co w tym
    takiego niezdrowego? Oprócz kurczaków, no ale mało kto teraz sam hoduje
    kury na mięso... Albo buła z pieczarkami i serem - zapiekanki które robiłem
    ostatnio żonie jakoś nie wydawały się mniej "śmieciowe".
    Problemem nie jest to co tam podają ale jak się to je. Jak ktoś bierze Big
    Maca (dużo smaczniejszy niż przeciętne danie restauracyjne) na kolację i to
    jeszcze w zestawie z dużym napojem gazowanym i frytkami (bo "taniej") no to
    przepraszam bardzo - to nie jest wina jedzenia.

    Pozdrawiam,
    Henry