  • Data: 2010-08-31 10:02:25
    Temat: Re: ku przestrodze.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I niech nikt nie prostuje ani się nie wymądrza. A jak ktoś jednak będzie
    > chciał
    > udowodnić coś innego to nie należy brać tego pod uwagę. Bo to będzie
    > wiejski
    > głupek.

    a jo beda łodwozny

    zapomniales dodac waznej informacji:
    ladowanie w domu jesli juz to drzwi balkonowe uchylone a najlepiej poza
    mieszkaniem ladowac

    bo lub conajmniej kontrola stanu aku.

    wystarczy ze taka gowniana ladowareczka made in prc sie spapra i mamy juz 2
    niebiezpieczne elementy

    siarkowodor (ktory zbierze sie przy podlodze) i wodór + tlen. Wodór i tlen
    to mieszanina wybuchowa. Wiem jak wygląda eksplozja
    akumulatoraprzeladowanego (moj ojciec dostal zawartoscia w twarz jak
    eksplodowal. Widzial tylko dzieki trzezwosci umyslu i szybkiej reakcji).
    jak juz koniecznie w domu chce sie ladowac to wentylacje solidna zapewnic.

    sir