  • Data: 2010-08-31 11:26:43
    Temat: Re: Ładowanie akumulatora w domu
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 00:19, krz pisze:

    > W samochodzie akumulator jest ładowany z alternatora non stop - czy
    > podczas wielogodzinnej, całodziennej podróży na wakacje doświadczył ktoś
    > eksplozji akumulatora z przeładowania? :)

    Mnie, w Safranie.
    Droga do Kołobrzegu.
    Stanęliśmy, aby coś zjeść i zaleciał nas niemiły zapach. Pomyślałem,
    blisko morza i ryby mają. Pojechaliśmy dalej.
    Przy drugiej knajpie to samo. Wtedy zajrzałem pod maskę.
    Pękła obudowa zewnętrznej celi, takim półokręgiem i wylał się cały kwas.
    Okazało się później, że regulator wysiadł i dawał ok. 70 A.

    Mycie komory, nowy akumulator i nowy alternator :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P