  • Data: 2024-01-11 15:54:13
    Temat: Re: ktoś tu zna RTC DS1678 ?
    Od: Adam Górski <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ten pobór prądu to masz z zamkniętym K1 ?
    No bo na moje oko to tu jest problem.

    Oscylator masz zasilany z domeny Vbat, ale INT i logikę już nie.
    No i jeżeli K1 jest zamknięty cały czas to domena VCC się zasila przez
    R15. Tam jeszcze może być pull-down na INT wewnętrznie bo inaczej się
    wyzwoli z powietrza.

    K1 powinien być zwierany przy otwarciu. Wtedy pull down na INT nie
    przeszkodzi.

    Taką piękną mam teorię.

    Pozdrawiam

    Adam Górski