  • Data: 2012-03-01 21:30:03
    Temat: Re: ktoś pomoże
    Od: Adameck <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 17:45, "Adam" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewnie proste ale nie dla mnie
    > Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w miarę
    > sensownej jakości da się z tego uzyskać?
    >
    > dziękuję Adam

    Czesc! Mam w garazu samochod. Ma on pojemnosc silnika 1700 cm3. Mam do
    Was pytanie, z jaka maksymalna predkoscia moj samochod da rade
    pojechac, czy ktos mi pomoze?

    Albo: porownaj sobie fotke 2288x1712 z komorki i o tych samych
    rozmiarow zrobiona aparatem z Foveonem. Jak myslisz, z ktorego sprzetu
    da sie zrobic dobrej jakosci duza odbitke?

    Adameck