eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmktóry telefon?Re: który telefon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: który telefon?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <o4m6ei$f4i$1@node2.news.atman.pl> <o4m8ul$ssp$1@dont-email.me>
    <o4ma06$12m$1@dont-email.me> <o4mbjk$78f$1@dont-email.me>
    <o4mcgi$bf7$1@dont-email.me> <o4qji7$s9i$1@node1.news.atman.pl>
    <o4qqe9$260$1@dont-email.me> <o4qttm$c1d$1@dont-email.me>
    <58710947$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <o4r26c$tnj$1@dont-email.me>
    <58710cfa$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <o4rlkh$6hm$1@dont-email.me> <o4ro83$f7h$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Sat, 7 Jan 2017 23:14:03 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o4ro83$f7h$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <5871682f$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-215-219.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1483827247 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15202 89.66.215.219:57471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3540876030
    X-Received-Bytes: 3271
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1079810
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=687
    84788
    > Wątek w newsgroups: http://tinyurl.com/z5slarq
    >
    > Polacy są spolegliwi jak widać i kiedy bóg z serwisu gwarancyjnego
    > orzekł: "Knox nabity to naprawa zasilacza = 1000zł"
    > to klient z podkulonym ogonem pospiesznie się wycofuje, przecież
    > dyrektywy Komisji Europejskiej w Polsce nie obowiązują,
    > może za wyjątkiem tych co nakazują likwidację stoczni tp.
    >

    Opisz proszę swoje boje z Samsungiem bądź inną firmą mającą związek z
    telefonami tutaj. Będzie to stanowiło dobry materiał dla innych osób.
    Poważnie.
    Mi odechciało się przecierania szlaków. Skończyło na kontakcie mailowym
    i telefonicznym z Samsung Polska, gdzie po kilukrotnej wymianie
    korespondencji, dowiedziałem się że zasady gwarancji jasno informują, iż
    ingerencja w oprogramowanie narusza zasady anulując ją. Nie mam czasu
    ani ochoty walczyć dalej. Poza tym akurat gwarancja chyba jest
    świadczeniem dobrowolnym i to producent ustala zasady jej realizowania?

    Telefonu się pozbyłem, nie mogłem zdzierżyć w S5 tych tandetnych
    srebrnych ramek. Stabilność telefonu (być może jedynie tego egzemplarza
    też pozostawiała do życzenia). Rozważałem zakup S7, ma właściwie
    wszystko czego potrzebuję. W roota z pewnością nie bawiłbym się - od
    kiedy pojawiła się systemowa możliwość kontroli uprawnień straciło to
    dla mnie sens. Jednak ten metro wygląd i wsadzanie drugiego szkła, które
    podwaja ryzyko uszkodzenia telefonu spowodowały, że póki co odpuściłem
    sobie ten telefon. Dam teraz szansę Moto X Force, podoba mi się od premiery.

    Do Samsunga jako takiego żalu nie mam, było jasno napisane; natomiast w
    przypadku innych napraw gwarancyjnych ich sprzętu wszystko przebiegało
    sprawnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: