  • Data: 2011-03-03 20:04:42
    Temat: Re: ktory dysk wybrac
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-03 20:46, Przesmiewca wrote:

    > Nie spotkalem sie z taka informacja, moze wiesz dlaczego?
    > Bo po linuksowymi raidami smigaja az milo od dluzszego czasu.

    Wystarczy poszukac np. informacji w kontekscia NAS DNS-323 i dyskow WD,
    ja otrzymalem osobiscie taka odpowiedz od WD. Oczywiscie to co otrzymuje
    uzytkownik to propaganda dzialu PR, ktory de facto nie ma za bardzo
    pojecia o co w tym wszystkim chodzi. Technicznie czasy obslugi bad
    sektorwow w dyskach WD sa na tyle dlugie, ze system ktory to obsluguje
    stwierdza, ze dysk przestaje odpowiadac. tak bylo za czasów:

    EADS, prawdopodobnie EARS juz dziala zupelnie inaczej bo w trybie
    niezwykle przyspieszonym zastapil cala serie (>=1GB) EADS.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/