  • Data: 2014-03-18 10:16:02
    Temat: Re: ktory dual sim...
    Od: daromar <...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Mar 2014 21:24:21 +0100, K napisał(a):

    > no bez przesady, to jest gowno pokroju chinskich wynalazkow. jak bedzie
    > pelny andrzej i z 1GB RAMu to moze bedzie godne uwagi. na ta chwile nie
    > umywa sie do mojego s2.

    Dałeś warunki, ten telefon je spełnia.
    Jest dual sim są 4 cale, jedynie ramu mało.
    To nie jest chińszczyzna pierwsze testy mówią o niezłej jakości obudowy
    i wyświetlacza chociaż rozdzielczość nie powala. Przy takiej rozdzielczości
    plusem jest to że nie potrzeba szybkiego procesora żeby to działało
    sprawnie.
    Jeżeli ten model nie spełnia Twoich oczekiwań albo masz uraz do firmy to
    życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach.

    --
    daromar