  • 1. Data: 2010-03-23 23:12:07
    Temat: który autoryzowany serwis Volvo?
    Od: "scuderia" <s...@m...com>

    Witam,
    Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2010-03-23 23:57:33
    Temat: Re: który autoryzowany serwis Volvo?
    Od: "scuderia" <s...@m...com>

    w uzupełnieniu...
    najlepiej od W-wy włącznie i na północ kraju

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-24 08:28:35
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 23 Mar, 23:57, "scuderia" <s...@m...com> wrote:
    > w uzupełnieniu...
    > najlepiej od W-wy włącznie i na północ kraju

> [...]

    omijaj Łódź

  • 4. Data: 2010-03-24 10:16:06
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    scuderia pisze:
    > Witam,
    > Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?
    >
    > z góry dziękuję

    A może nieautoryzowany a specjalizujacy sie w Volvo?

  • 5. Data: 2010-03-24 10:54:43
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A może nieautoryzowany a specjalizujacy sie w Volvo?

    Witam
    Polecam w Warszawie warsztat pana Tomka który specjalizuje się elektronice
    Volvo od bardzo dawna. Jest guru jesli chodzi o volvo :-)
    Gorąco polecam jego usługi
    www.cta.com.pl

    --
    Pozdrawiam VWojtas

  • 6. Data: 2010-03-24 11:21:45
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    vwojtas pisze:
> [...]
    > Polecam w Warszawie warsztat pana Tomka który specjalizuje się elektronice
    > Volvo od bardzo dawna. Jest guru jesli chodzi o volvo :-)

    Mi chodziło o cos co sie specjalizuje w volvo pelna geba - volvo bocian
    (wiazowna/mokotow), a nie "u Pana Tomka"

  • 7. Data: 2010-03-24 11:22:23
    Od: "scuderia" <s...@m...com>

    Ponieważ auto na gwarancji, szukam dobrego serwisu autoryzowanego

  • 8. Data: 2010-03-24 16:25:05
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "scuderia" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jaki polecacie ASO Volvo lub gdzie mogę znaleźć opiniie o nich?
    > z góry dziękuję

    Ja swojego robiłem 3 razy w Warszawie na Woronicza.
    Nie mam powodów by narzekać.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2010-03-25 07:23:02
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    > Mi chodziło o cos co sie specjalizuje w volvo pelna geba - volvo bocian
    > (wiazowna/mokotow), a nie "u Pana Tomka"

    Witam
    Byłem świadkiem jak podjechała laweta ASO Volvo z S60 do rzeczonego p. TOmka
    bo panowie z serwisu rozkładali rece. Pan Tomek zreperwoał auto w 20 min,
    nie było potrzeby sciagania z lawety, mina laweciarza bezcenna :-)
    Więc zanim zaczniesz kolego krytykować moze dowiedz się czegoś o tym
    miejscu. Do niego przyjeżdzają volva na naprawy, bo jest dobry i niedrogi
    (oczywiscie nie robi mechaniki).

    PS. nie mam zadnych profitów z tego, jestem zwykłym klientem. Seriws u mnie
    za naprawe cema krzyknął 5 kpl, pan Tomek zrobił to za 1500 pln i autko
    (S80) śmiga do dzis bez problemów. Polecam każdemu volviarzowi i nie tylko
    to miejsce.

  • 10. Data: 2010-03-25 08:52:24
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > Więc zanim zaczniesz kolego krytykować moze dowiedz się czegoś o tym
    > miejscu. Do niego przyjeżdzają volva na naprawy, bo jest dobry i niedrogi

    Proszę Cię, w bajki z newsow juz dawno nie wierze.

    PS. A tak z ciekawosci jak mechaniki nie robi to co robi? Polski soft
    wgrywa do kompow :)